Hunkemöller opent nieuwe flagshipstore in Gent

Hunkemöller opent nieuwe flagshipstore in Gent

Het Nederlandse lingeriemerk Hunkemöller heeft in Gent zijn tweede Belgische flagshipstore geopend. De winkel met een oppervlakte van 440 m² is te vinden in de Veldstraat.

Videowanden en interactieve schermen

De winkel werd ingericht in verschillende zones, zoals de brabar, de parfumbars, hoeken voor verschillende collecties en een 'rariteitenkabinet' met interactief aanraakscherm. In de kassazones zijn er bovendien verschillende videowanden te vinden, waar actuele beelden van campagnes worden afgespeeld.

 

De verschillende paskamers zijn ingericht naar het beeld van de verschillende collecties: zo oogt de paskamer van de collectie sportkleding HKMX sportief en kreeg de Flirty paskamer een verleidelijke inkleding. De Experience-paskamer is op dat vlak een uitschieter: daar kunnen klanten zelf de muziek en de verlichting kiezen op basis van hun stemming.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

"Hunkemöller bereidt beursgang voor"

16/11/2017

Volgens financieel persbureau Bloomberg heeft investeringsmaatschappij Carlyle Group bankiers van Rothschild de opdracht gegeven een beursgang van Hunkemöller voor te bereiden.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Back to top