IKKS installeert interactieve spiegels in alle winkels | RetailDetail

IKKS installeert interactieve spiegels in alle winkels

IKKS installeert interactieve spiegels in alle winkels

Het Franse modemerk IKKS gaat in zijn winkels interactieve spiegels van het Waals-Brabantse Pixglass installeren. Zo willen de Fransen hun klanten een persoonlijkere benadering bieden.

Primeur voor Brussel

De allereerste spiegel werd geïnstalleerd in de IKKS-boetiek op de Brusselse Louizalaan, terwijl de winkels in de rest van de Benelux en in Duitsland in de komende weken hun exemplaren zouden moeten ontvangen. Die laten de klanten toe om selfies te nemen en direct te posten op sociale media: zo kunnen ze meteen de mening van hun virtuele vrienden vragen.

 

IKKS is al 24 jaar actief in België, sinds de opening van hun winkel in Knokke. Het Belgische netwerk van de Fransen is inmiddels uitgebreid tot 32 winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.