JBC verkoopt kinderkleding op Bol.com

JBC verkoopt kinderkleding op Bol.com

De Belgische modeketen JBC gaat zijn kindercollecties verkopen op het Nederlandse Bol.com. De collecties van JBC betekenen opnieuw een uitbreiding van het assortiment Baby & Kind bij de webshop.

 

“Ideale partner”

"We zijn erg blij om een bekende, Belgische naam zoals JBC in onze winkel te mogen verwelkomen. Om onze Nederlandse en Belgische klanten niet enkel een maximale keuze in assortiment te bieden, maar ook in prijs en beschikbaarheid, gaan we graag nieuwe samenwerkingen aan. Zo hebben onze klanten niet enkel toegang tot een uitgebreid, maar ook een uitzonderlijk en ongekend aanbod”, verduidelijkt Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

 

"Klanten staan uiteraard centraal bij JBC, daarom willen wij elke klant een consistent goede shopervaring bieden. We streven in onze omnichannel-aanpak naar een perfect samenspel tussen fysieke winkels, kiosken en online shops. Maar we willen de klant vooral zelf laten beslissen waar en wanneer zij of hij kleding van JBC koopt. Bol.com is daarin een ideale partner”, aldus Lode Van Laere, Chief Omnichannel Officer bij JBC.

 

Bol.com stelt sinds 2014 zijn platform open voor ondernemers uit België en momenteel verkopen al meer dan 1.000 Belgische winkeliers hun producten via de webshop. Door hun producten op Bol.com te verkopen, krijgen ze in één klap toegang tot meer dan 6 miljoen nieuwe klanten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nederlandse ontwerper wil kledingvoorraden afschaffen

23/01/2018

De Nederlandse ontwerper Martijn van Strien heeft met The Post-Couture Collective een nieuw soort modeplatform gelanceerd, dat ervoor moet zorgen dat kleding duurzamer en zonder overschotten wordt geproduceerd.

H&M verliest de strijd van Inditex

23/01/2018

Het Zweedse H&M verliest in het fastfashionwereldje steeds meer de strijd van het Spaanse Inditex. Het Zweedse bedrijf is wel nog steeds de goedkoopste, maar Inditex weet sneller in te spelen op nieuwe trends en gaat zo met steeds meer klanten aan de haal.

Richemont wil Yoox Net-a-Porter volledig overnemen

22/01/2018

De Zwitserse luxegroep Richemont heeft een voorstel gedaan om een controlerend aandeel te pakken te krijgen bij online retailer Yoox Net-a-Porter. Het wil zo de eigen online strategie versneld uitrollen.

The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan vijf miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Back to top