JBC verkoopt kinderkleding op Bol.com

JBC verkoopt kinderkleding op Bol.com

JBC verkoopt kinderkleding op Bol.com

De Belgische modeketen JBC gaat zijn kindercollecties verkopen op het Nederlandse Bol.com. De collecties van JBC betekenen opnieuw een uitbreiding van het assortiment Baby & Kind bij de webshop.

 

“Ideale partner”

"We zijn erg blij om een bekende, Belgische naam zoals JBC in onze winkel te mogen verwelkomen. Om onze Nederlandse en Belgische klanten niet enkel een maximale keuze in assortiment te bieden, maar ook in prijs en beschikbaarheid, gaan we graag nieuwe samenwerkingen aan. Zo hebben onze klanten niet enkel toegang tot een uitgebreid, maar ook een uitzonderlijk en ongekend aanbod”, verduidelijkt Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.

 

"Klanten staan uiteraard centraal bij JBC, daarom willen wij elke klant een consistent goede shopervaring bieden. We streven in onze omnichannel-aanpak naar een perfect samenspel tussen fysieke winkels, kiosken en online shops. Maar we willen de klant vooral zelf laten beslissen waar en wanneer zij of hij kleding van JBC koopt. Bol.com is daarin een ideale partner”, aldus Lode Van Laere, Chief Omnichannel Officer bij JBC.

 

Bol.com stelt sinds 2014 zijn platform open voor ondernemers uit België en momenteel verkopen al meer dan 1.000 Belgische winkeliers hun producten via de webshop. Door hun producten op Bol.com te verkopen, krijgen ze in één klap toegang tot meer dan 6 miljoen nieuwe klanten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.