Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd | RetailDetail

Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Modeontwerpster Jette Joop heeft een modecollectie voor Aldi Süd ontworpen. De tops, lounge pants, jumpsuits en accessoires (zoals sjaals en tassen) zijn vanaf 11 april verkrijgbaar bij de Duitse filialen van de discounter.

 

Modeshow

De nieuwe collectie wordt getoond tijdens een modeshow van Aldi Süd en Joop. De modeshow vindt plaats op 5 april in de Aldi-supermarkt aan de Kö, zoals de Königsallee als chique winkelstraat in Dusseldorf ook wel wordt genoemd. Aldi verloot via Facebook toegangskaarten voor de modeshow.

 

De prijzen van de kleding in zwart, wit, grijs en pasteltinten liggen tussen 9,99 euro en 19,99 euro. Aldi wil met de collectie nieuwe klanten verleiden om bij de discountformule te kopen.

 

Aldi is overigens niet de eerste discountformule die in zee gaat met een vooraanstaand designer. Lidl werkte vijf jaar geleden samen met ontwerper Harald Glööckler.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Filet Pur: Met een buik vol angsten

15/06/2018

Waarin we onthullen wie de échte baas is van Carrefour Belgium, waarom gezond eten niet zo gezond is, hoe alcohol ons opbeurt en wat Jumbo nu eigenlijk van plan is. Niet geheel doorbakken hoor, dit weekoverzicht van RetailDetail Food!

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.