Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Modeontwerpster Jette Joop heeft een modecollectie voor Aldi Süd ontworpen. De tops, lounge pants, jumpsuits en accessoires (zoals sjaals en tassen) zijn vanaf 11 april verkrijgbaar bij de Duitse filialen van de discounter.

 

Modeshow

De nieuwe collectie wordt getoond tijdens een modeshow van Aldi Süd en Joop. De modeshow vindt plaats op 5 april in de Aldi-supermarkt aan de Kö, zoals de Königsallee als chique winkelstraat in Dusseldorf ook wel wordt genoemd. Aldi verloot via Facebook toegangskaarten voor de modeshow.

 

De prijzen van de kleding in zwart, wit, grijs en pasteltinten liggen tussen 9,99 euro en 19,99 euro. Aldi wil met de collectie nieuwe klanten verleiden om bij de discountformule te kopen.

 

Aldi is overigens niet de eerste discountformule die in zee gaat met een vooraanstaand designer. Lidl werkte vijf jaar geleden samen met ontwerper Harald Glööckler.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top