Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Modeontwerpster Jette Joop heeft een modecollectie voor Aldi Süd ontworpen. De tops, lounge pants, jumpsuits en accessoires (zoals sjaals en tassen) zijn vanaf 11 april verkrijgbaar bij de Duitse filialen van de discounter.

 

Modeshow

De nieuwe collectie wordt getoond tijdens een modeshow van Aldi Süd en Joop. De modeshow vindt plaats op 5 april in de Aldi-supermarkt aan de Kö, zoals de Königsallee als chique winkelstraat in Dusseldorf ook wel wordt genoemd. Aldi verloot via Facebook toegangskaarten voor de modeshow.

 

De prijzen van de kleding in zwart, wit, grijs en pasteltinten liggen tussen 9,99 euro en 19,99 euro. Aldi wil met de collectie nieuwe klanten verleiden om bij de discountformule te kopen.

 

Aldi is overigens niet de eerste discountformule die in zee gaat met een vooraanstaand designer. Lidl werkte vijf jaar geleden samen met ontwerper Harald Glööckler.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Filet Pur: Voer voor geamputeerde smaakpapillen

12/01/2018

Consumenten zijn net mensen. En dus niet bepaald stabiel en geniaal, maar wel aartslui. Gezondheid is voor hipsters, Kafka leeft en 2018 wordt het jaar van de vijg. Althans volgens het nieuwe weekoverzicht van RetailDetail Food.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Back to top