Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Jette Joop ontwerpt mode voor Aldi Süd

Modeontwerpster Jette Joop heeft een modecollectie voor Aldi Süd ontworpen. De tops, lounge pants, jumpsuits en accessoires (zoals sjaals en tassen) zijn vanaf 11 april verkrijgbaar bij de Duitse filialen van de discounter.

 

Modeshow

De nieuwe collectie wordt getoond tijdens een modeshow van Aldi Süd en Joop. De modeshow vindt plaats op 5 april in de Aldi-supermarkt aan de Kö, zoals de Königsallee als chique winkelstraat in Dusseldorf ook wel wordt genoemd. Aldi verloot via Facebook toegangskaarten voor de modeshow.

 

De prijzen van de kleding in zwart, wit, grijs en pasteltinten liggen tussen 9,99 euro en 19,99 euro. Aldi wil met de collectie nieuwe klanten verleiden om bij de discountformule te kopen.

 

Aldi is overigens niet de eerste discountformule die in zee gaat met een vooraanstaand designer. Lidl werkte vijf jaar geleden samen met ontwerper Harald Glööckler.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Filet Pur: Groot misbaar in het abattoir

15/09/2017

Iemand nog een stukje tournedos? Of toch liever een geraspte wortel? De vleessector maakte alweer geen al te beste beurt afgelopen week, en dat is RetailDetail Food niet ontgaan, zoals blijkt uit dit onmisbare overzicht van de FMCG-actualiteit.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Back to top