Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO | RetailDetail

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

 

Verdubbelde omzet

“Wij betreuren het vertrek van Petra, maar willen haar danken voor haar werk, passie en leiderschap waarmee zij de afgelopen jaren, in roerige tijden, het merk een sterke plek in het retaillandschap heeft weten te geven”, zegt Jop Pollman van moederbedrijf Brand Retail Group volgens FashionUnited. Onder leiding van Vos is Tumble ’n Dry omgevormd van een wholesalemerk naar een omnichannelonderneming, met tien winkels en een eigen webshop. De omzet werd ten opzichte van vier jaar geleden ook verdubbeld.

 

Gunder was voorheen algemeen directeur bij Mees Fashion en neemt die rol nu ook op bij Tumble ’n Dry: “Grunders ervaring in retail en e-commerce en haar achtergrond als ondernemer sluiten goed aan op de behoeftes van Tumble ’n Dry", stelt het bedrijf. De taken van Vos op vlak van logistiek, customer support, HR en ICT worden dan weer overgenomen door financieel directeur Xander Kooij.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.

Van Haren mag Louboutin-zolen niet met de voeten treden

14/06/2018

Schoenenketen Van Haren mag de rode zolen, waar de Louboutin-hakken voor bekend staan, niet gebruiken. De rode kleur geldt als een merk, zegt het Europese Hof, dat zo de verdediging van Van Haren weerlegt.

Supertrash na nog geen twee maanden alweer doorverkocht

14/06/2018

Nog geen twee maanden nadat het failliete kledinglabel Supertrash was gekocht door een investeerdersgroep, is het geesteskind van Olcay Gulsen alweer doorverkocht. De merkrechten zijn nu in handen van Unlimited Footwear Group.