Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

 

Verdubbelde omzet

“Wij betreuren het vertrek van Petra, maar willen haar danken voor haar werk, passie en leiderschap waarmee zij de afgelopen jaren, in roerige tijden, het merk een sterke plek in het retaillandschap heeft weten te geven”, zegt Jop Pollman van moederbedrijf Brand Retail Group volgens FashionUnited. Onder leiding van Vos is Tumble ’n Dry omgevormd van een wholesalemerk naar een omnichannelonderneming, met tien winkels en een eigen webshop. De omzet werd ten opzichte van vier jaar geleden ook verdubbeld.

 

Gunder was voorheen algemeen directeur bij Mees Fashion en neemt die rol nu ook op bij Tumble ’n Dry: “Grunders ervaring in retail en e-commerce en haar achtergrond als ondernemer sluiten goed aan op de behoeftes van Tumble ’n Dry", stelt het bedrijf. De taken van Vos op vlak van logistiek, customer support, HR en ICT worden dan weer overgenomen door financieel directeur Xander Kooij.