LaDress gaat een permanente winkel openen | RetailDetail

LaDress gaat een permanente winkel openen

LaDress gaat een permanente winkel openen

Online kledingverkoper LaDress, die de voorbije jaren ook al te vinden was in heel Nederland met een eigen pop-upwinkel, gaat binnenkort een eerste permanente fysieke winkel openen in Amsterdam.

Nog expansieplannen

LaDress heeft wel al een aantal shop-in-shops in warenhuizen: zo is het in Nederland te vinden bij de Bijenkorf, in België bij Galeria Inno en in Duitsland bij Breuninger. Binnenkort gaat het dus volledig op eigen benen staan met een eerste permanente winkel in Amsterdam. Die opent op 18 mei de deuren in de Negen Straatjes, schrijft Twinkle.

 

Volgens het bedrijf zal het daar echter niet bij blijven: in de toekomst moeten er nog meer fysieke winkels van LaDress de deuren openen. De afgelopen jaren reisde het merk met zijn pop-upwinkel LaDress Boutique ook al door verschillende steden in Nederland, België en Duitsland. Daarnaast heeft het in Amsterdam ook al een showroom, waar klanten advies kunnen krijgen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top