Le Temps des Cerises voegt alle collecties onder één merk

Le Temps des Cerises voegt alle collecties onder één merk

De Franse groep Le Temps des Cerises heeft besloten om al zijn verschillende merken samen te voegen onder één overkoepelend merk. De voorbije jaren fungeerden die vooral naast elkaar, maar binnenkort worden ze samengebracht onder Le Temps des Cerices.

 

Merknaam Japan Rags verdwijnt

Le Temps des Cerises was oorspronkelijk een merk dat enkel voor vrouwen kleding maakte, maar al snel werd er besloten om ook collecties te maken voor mannen onder de naam Japan Rags en voor kinderen onder de naam Le Temps des Cericses Junior en Japan R*gs. Vanaf de volgende herfst- en wintercollectie zullen alle collecties echter verschijnen onder het merk Le Temps des Cerises.

 

Het bedrijf werd in 1998 opgericht door Lylian Richardière, die momenteel nog steeds aan het hoofd van Le Temps des Cerises staat. Zijn collecties staan vooral bekend vanwege hun vintage look.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Modeketen Canada Goose opent eerste Europese winkel

14/11/2017

De Canadese modeketen Canada Goose heeft in Londen zijn eerste Europese winkel geopend. De kleding van het merk is al langer te vinden in Europa, maar voorheen was dat enkel het geval bij multimerkenwinkels.

Back to top