Le Temps des Cerises voegt alle collecties onder één merk

Le Temps des Cerises voegt alle collecties onder één merk

De Franse groep Le Temps des Cerises heeft besloten om al zijn verschillende merken samen te voegen onder één overkoepelend merk. De voorbije jaren fungeerden die vooral naast elkaar, maar binnenkort worden ze samengebracht onder Le Temps des Cerices.

 

Merknaam Japan Rags verdwijnt

Le Temps des Cerises was oorspronkelijk een merk dat enkel voor vrouwen kleding maakte, maar al snel werd er besloten om ook collecties te maken voor mannen onder de naam Japan Rags en voor kinderen onder de naam Le Temps des Cericses Junior en Japan R*gs. Vanaf de volgende herfst- en wintercollectie zullen alle collecties echter verschijnen onder het merk Le Temps des Cerises.

 

Het bedrijf werd in 1998 opgericht door Lylian Richardière, die momenteel nog steeds aan het hoofd van Le Temps des Cerises staat. Zijn collecties staan vooral bekend vanwege hun vintage look.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Carrefour zet punt achter moeilijk jaar

17/01/2018

Ondanks verbetering in het vierde kwartaal heeft de groep Carrefour een bijzonder moeilijk jaar achter de rug. Ook in België kon de retailer niet groeien. Het is nu uitkijken naar de maatregelen die CEO Bompard volgende week aankondigt.

Winst blijft net onder verwachtingen bij Zalando

17/01/2018

De Duitse modewebshop Zalando is het voorbije boekjaar met bijna een kwart gegroeid, terwijl ook de bedrijfswinst met bijna 5% steeg. Dat laatste was wel net onder de verwachtingen van Zalando zelf.

Yoox Net-a-Porter haalt recordomzet in 2017

16/01/2018

Online retailer Yoox Net-a-Porter (YNAP) heeft in 2017 een recordomzet gehaald van meer dan 2 miljard euro. Dat is een groei van meer dan 10% ten opzichte van een jaar eerder, toen die grens net niet werd gehaald.

Hugo Boss haalt groeidoelen in 2017

16/01/2018

Het Duitse modemerk Hugo Boss heeft in 2017 zijn doelen weten te behalen, onder andere dankzij een sterke groei in het vierde kwartaal. Voor het volledige boekjaar ging de omzet voor wisselkoersen met 3% de hoogte in.

Back to top