Levi’s stelt nieuw hoofd Global Retail aan

Levi’s stelt nieuw hoofd Global Retail aan

Het Amerikaanse modebedrijf Levi's heeft vanaf 16 februari 2016 een nieuw hoofd van Global Retail. Dan vervoegt Carrie Ask immers het bedrijf. Ze zal daarnaast ook de functie van vicepresident invullen.

Verantwoordelijk voor volledige retail

Carrie Ask zal zo verantwoordelijk worden voor de globale retail van het modebedrijf Levi's, dat bestaat uit ongeveer 2.700 eigen winkels, franchisewinkels en outletwinkels. Voorheen was Ask werkzaam bij Nike als vicepresident voor de winkels in Noord-Amerika. Verder werkte ze ook nog voor Converse en het consultancy kantoor McKinsey & Company.


"Carrie heeft in het verleden succesvolle strategieën bedacht voor grote bedrijven", zegt CEO van Levi's Chip Bergh in een persbericht over de aanstelling van Ask. "Ze wordt gezien als een leider die voor goede resultaten kan zorgen en we weten dat ze een sterke toevoeging zal zijn aan ons team."


"Ik heb Levi Strauss & Co lang bewonderd om zijn iconische producten, geliefde merken en leiderschap op het gebied van sociale zaken. De kans om binnen het bedrijf voor een verdere groei te zorgen, zie ik als een mooie kans voor de volgende fase in mijn carrière", voegt Ask daar zelf aan toe.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top