Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé | RetailDetail

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé

Lingerieketen Etam heropent vernieuwde winkels in Doornik en Woluwé
Winkel Etam in Lyon (République) - Foto: Etam

De Franse lingerieketen Etam heropent deze maand twee winkels die het heeft vernieuwd. De winkels, in de winkelcentra van Woluwé en Doornik, openen op 14 en op 21 april de deuren.

 

French Liberté met marmer en hout

Op 14 april opent de eerste getransformeerde winkel opnieuw de deuren in het winkelcentrum Les Bastions in Doornik. Een week later, op 21 april, opent in Woluwé Shopping Center de tweede vernieuwde Etam-winkel de deuren.


Beide vestigingen werden aangekleed volgens het nieuwste winkelconcept van de formule, dat ook al te zien is in de winkels van Etam in Frankrijk. Het winkelconcept wil gezelligheid uitstralen en brengt volgens Etam de boodschap van het merk, die ‘French Liberté’ luidt, nog beter over.


In de vernieuwde boetieks wordt daarom veel gebruik gemaakt van wit en zwart marmer, hout en spiegels. Etam wil verder benadrukken dat het voor meer dan alleen lingerie en badmode staat: het brengt er ook nightwear- en sportcollecties BE+ onder de aandacht. Supermodel Constance Jablonsky is momenteel gezicht van de retailformule.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs opent eerste Waalse vestiging in Libramont

26/04/2018

Maandag 30 april opent Schoenen Torfs in Libramont zijn eerste Waalse vestiging. De schoenenketen wil op termijn vijftien winkels openen in Wallonië en lanceert daarom ook meteen haar webshop in Franstalig België.

American Apparel maakt comeback met webshop

26/04/2018

De Amerikaanse modeketen American Apparel heeft deze week zijn internationale webshop opnieuw geopend. Daar kunnen de Nederlandse en Belgische fans van het merk opnieuw terecht, nadat de groep vorig jaar zijn fysieke winkels sloot.

JBC zet in op herbruikbare draagtas

26/04/2018

Moderetailer JBC wil een voorloper zijn inzake duurzaamheid: recent introduceerde de keten een nieuw draagtassenbeleid dat verantwoorde keuzes beloont. Klanten reageren enthousiast.

Gucci groeit bijna 50% dankzij 90’s revival

25/04/2018

De Franse luxegroep Kering heeft er een sterk eerste kwartaal op zitten: de omzet steeg met 36,5%. Vooral Gucci kon profiteren van de jaren negentig-revival bij jongeren: het luxemerk is ‘hot’ bij tieners en zag de omzet liefst 48,7% stijgen.

Vijf jaar na ramp Rana Plaza: “Te weinig overheidsmaatregelen”

24/04/2018

Vijf jaar na de instorting van de kledingfabrieken Rana Plaza in Bangladesh neemt België weinig dwingende maatregelen om producenten tot duurzamere productie te verplichten. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van de KULeuven.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.