Lingeriemerk Dita Von Teese maakt comeback | RetailDetail

Lingeriemerk Dita Von Teese maakt comeback

Lingeriemerk Dita Von Teese maakt comeback

Het Australische AB Enterprises heeft het lingeriemerk van Dita Von Teese nieuw leven ingeblazen. Dat verdween vorig jaar, nadat de producent en verdeler het faillissement aanvroegen.

Nog twee nieuwe merken dit jaar

AB Enterprises wordt geleid door Helen Anderson en Lara Brockhurst, respectievelijk de algemeen directeur en creatief directeur bij het nu failliete DCI Corporation, dat eerder al probeerde om de lingerie van Dita Von Teese te verspreiden in de Verenigde Staten, Australië en Europa. “We hebben AB Enterprises opgericht met de visie om kwaliteitsproducten te creëren die vrouwen graag dragen, gaande van betaalbaar ondergoed tot high-end lingerie”, zegt Brockhurst daarover.

 

Naast het merk van Dita Von Teese wil AB Enterprises nog enkele andere merken op de markt brengen, die allemaal hun eigen doelpubliek moeten kennen. Twee daarvan zijn momenteel al in ontwikkeling en moeten nog dit jaar lanceren. De volledige ontwikkeling van de merken gebeurt op het hoofdkantoor van het bedrijf in Melbourne.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.