LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

De Belgische modeketen LolaLiza heeft met Studio L een nieuwe collectie gelanceerd voor vrouwen met een maatje meer. De collectie is dan ook enkel beschikbaar voor vrouwen met maat 42 tot maat 52.

 

Belgisch model als ambassadrice

Om de nieuwe collectie te promoten, is LolaLiza een samenwerking aangegaan met het Belgische plus-size model Stéphanie Van den Bergh. Zij zal ambassadrice zijn van het merk en ook veelvuldig opduiken in de campagnes rond de collectie.

 

De hoofdcollecties, die in de winkels van LolaLiza worden verkocht, zijn te vinden in de maten 36 tot 46. Met de nieuwe collectie Studio L wil de winkelketen haar “verlangen om vrouwen van alle leeftijden, vormen en maten te kunnen verwennen met betaalbare fashion” verder uitbreiden.

 

De eerste winkel van het familiebedrijf LolaLiza werd in 2001 geopend. Momenteel heeft het bedrijf met hoofdzetel in Brussel al bijna 100 vestigingen in vier landen. Naast België is LolaLiza ook te vinden in Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top