LolaLiza komt met collectie voor maatje meer | RetailDetail

LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

De Belgische modeketen LolaLiza heeft met Studio L een nieuwe collectie gelanceerd voor vrouwen met een maatje meer. De collectie is dan ook enkel beschikbaar voor vrouwen met maat 42 tot maat 52.

 

Belgisch model als ambassadrice

Om de nieuwe collectie te promoten, is LolaLiza een samenwerking aangegaan met het Belgische plus-size model Stéphanie Van den Bergh. Zij zal ambassadrice zijn van het merk en ook veelvuldig opduiken in de campagnes rond de collectie.

 

De hoofdcollecties, die in de winkels van LolaLiza worden verkocht, zijn te vinden in de maten 36 tot 46. Met de nieuwe collectie Studio L wil de winkelketen haar “verlangen om vrouwen van alle leeftijden, vormen en maten te kunnen verwennen met betaalbare fashion” verder uitbreiden.

 

De eerste winkel van het familiebedrijf LolaLiza werd in 2001 geopend. Momenteel heeft het bedrijf met hoofdzetel in Brussel al bijna 100 vestigingen in vier landen. Naast België is LolaLiza ook te vinden in Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Stevent Men at Work op faillissement af?

22/06/2018

De Nederlandse denim- en streetwearketen Men at Work zit in financiële moeilijkheden: ze sluit haar webshop en ook voor de fysieke winkels dreigt mogelijk de sluiting.

H&M brengt eigen hersteldienst naar winkels

21/06/2018

H&M introduceert een nieuw concept: in de afdeling Take Care van sommige winkels kun je kleren laten herstellen of personaliseren. Zowel in de gloednieuwe winkel in Parijs als in het vlaggenschip in Hamburg is al een hersteldienst te vinden.

Nieuwe generatie aan het roer van schoenenketen Maniet

18/06/2018

De 28-jarige Allison Vanderplancke neemt het roer over van haar vader als CEO van schoenenketen Maniet. Het is al de vijfde generatie aan het hoofd van het Waalse familiebedrijf.

Afound, het eerste outletplatform van H&M, van start in Zweden

15/06/2018

Afound, een nieuwe multimerkenformule van de H&M Group, is deze week van start gegaan in Zweden. De eerste twee winkels openden in Stockholm en Malmö: samen met het webplatform zijn ze een outletmarktplaats voor modekoopjes.

Eerste Vlaamse Kiabi komt in Brugge

14/06/2018

Amper twee jaar nadat Kiabi de grens met ons land overstak, opent het Franse confectiemerk dit najaar al zijn zesde Belgische winkel. Die komt in Brugge en wordt meteen de allereerste vestiging op Vlaamse bodem.

Group Puig neemt meerderheidsparticipatie in Dries Van Noten

14/06/2018

Het Belgische 'Dries Van Noten', een van de laatste onafhankelijke modehuizen, komt in Spaanse handen. De 60-jarige ontwerper verkocht de meerderheid van de aandelen van zijn bedrijf aan Group Puig.