LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

De Belgische modeketen LolaLiza heeft met Studio L een nieuwe collectie gelanceerd voor vrouwen met een maatje meer. De collectie is dan ook enkel beschikbaar voor vrouwen met maat 42 tot maat 52.

 

Belgisch model als ambassadrice

Om de nieuwe collectie te promoten, is LolaLiza een samenwerking aangegaan met het Belgische plus-size model Stéphanie Van den Bergh. Zij zal ambassadrice zijn van het merk en ook veelvuldig opduiken in de campagnes rond de collectie.

 

De hoofdcollecties, die in de winkels van LolaLiza worden verkocht, zijn te vinden in de maten 36 tot 46. Met de nieuwe collectie Studio L wil de winkelketen haar “verlangen om vrouwen van alle leeftijden, vormen en maten te kunnen verwennen met betaalbare fashion” verder uitbreiden.

 

De eerste winkel van het familiebedrijf LolaLiza werd in 2001 geopend. Momenteel heeft het bedrijf met hoofdzetel in Brussel al bijna 100 vestigingen in vier landen. Naast België is LolaLiza ook te vinden in Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eigenaars C&A denken aan verkoop aan Chinese investeerders

15/01/2018

De Nederlandse familie Brenninkmeijer bekijkt volgens het Duitse weekblad Der Spiegel de mogelijkheid om kledingketen C&A van de hand te doen. Daarbij komt het bedrijf mogelijk in Chinese handen.

Gucci opent restaurant en museum in Firenze

12/01/2018

Modemerk Gucci heeft in Firenze een museum en een restaurant voor vijftig personen geopend. Driesterrenchef Massimo Bottura zal daar de klanten voorzien van hoogstaande maaltijden.

Kering geeft controle over Puma af

12/01/2018

De Franse luxegroep Kering gaat 70% van de aandelen van het Duitse sportmerk Puma van de hand doen. Het wil zich voortaan immers enkel nog focussen op de luxemerken en Puma past niet meer in het plaatje.

Luxegroep Richemont groeit met 7 procent

11/01/2018

De Franse luxegroep Richemont is in het derde kwartaal van zijn boekjaar met 7% gegroeid bij constante wisselkoersen. Na wisselkoerseffecten werd een groot deel van die omzetgroei weggeveegd.

Recordwinst voor moederbedrijf Uniqlo

11/01/2018

Fast Retailing, het moederbedrijf van het Japanse modemerk Uniqlo, heeft in het eerste kwartaal een recordwinst neergezet. Dat heeft het te danken aan de verkoop in het buitenland, die voor het eerst groter was dan die in Japan.

Lichte omzetgroei voor Marie Jo & Co

11/01/2018

De Oost-Vlaamse lingerieproducent Van de Velde heeft in 2017 een lichte omzetgroei geboekt tot 208,7 miljoen euro. De retailtak scoorde daarbij een stuk beter deed dan de groothandelsactiviteiten.

Back to top