LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

LolaLiza komt met collectie voor maatje meer

De Belgische modeketen LolaLiza heeft met Studio L een nieuwe collectie gelanceerd voor vrouwen met een maatje meer. De collectie is dan ook enkel beschikbaar voor vrouwen met maat 42 tot maat 52.

 

Belgisch model als ambassadrice

Om de nieuwe collectie te promoten, is LolaLiza een samenwerking aangegaan met het Belgische plus-size model Stéphanie Van den Bergh. Zij zal ambassadrice zijn van het merk en ook veelvuldig opduiken in de campagnes rond de collectie.

 

De hoofdcollecties, die in de winkels van LolaLiza worden verkocht, zijn te vinden in de maten 36 tot 46. Met de nieuwe collectie Studio L wil de winkelketen haar “verlangen om vrouwen van alle leeftijden, vormen en maten te kunnen verwennen met betaalbare fashion” verder uitbreiden.

 

De eerste winkel van het familiebedrijf LolaLiza werd in 2001 geopend. Momenteel heeft het bedrijf met hoofdzetel in Brussel al bijna 100 vestigingen in vier landen. Naast België is LolaLiza ook te vinden in Frankrijk, Luxemburg en Nederland.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Hermès groeit met meer dan 10 procent

14/09/2017

In de eerste helft van 2017 is de omzet bij het Franse modemerk Hermès met 11% gestegen. Vooral in Azië was er sprake van een grote sprong voorwaarts. Ook de winst ging er met 11% op vooruit.

Neem al een kijkje in Arket Brussel

14/09/2017

De nieuwe winkelformule van H&M Group opent op vrijdag 15 september officieel de deuren aan de Brusselse Guldenvlieslaan. De pers kreeg een sneak preview en ontdekte een verrassende mix van mode, interieurartikelen en food. 

Maak kennis met HRVST, de duurzaamste jeans ter wereld

14/09/2017

Tom Duhoux, bezieler van het circulaire denimlabel HRVST, komt op de RetailDetail Day demonstreren hoe hij bijdraagt aan een schonere mode-industrie. Breng zeker uw oude jeans mee. Er zijn nog enkele tickets!

Back to top