LolaLiza opent deuren in Leuven | RetailDetail

LolaLiza opent deuren in Leuven

LolaLiza opent deuren in Leuven

De Belgische modeketen LolaLiza opent op 30 april een nieuw filiaal in Leuven. Het wordt ook meteen de honderdste winkel van LolaLiza, dat vijftien jaar geleden van start ging met een eerste filiaal in Wijnegem.

Alle collecties in nieuwe winkel

De nieuwe winkel van 467m² verkoopt alle verschillende lijnen van LolaLiza: Casual, City, In The Mix, de Boutique-capsulecollectie voor speciale gelegenheden, de Studio L-collectie die van maat 36 tot maat 52 reikt en de kidscollectie voor kleine meisjes.

 

LolaLiza werd in 2001 opgericht als L&L en maakt deel uit van de PP Retail Group, het bedrijf van de familie Appelstein. Die is onder andere al bekend van de modeketen Appel’s. In het eerste jaar opende LolaLiza 7 winkels, vijf jaar later stond de teller op 26 vestigingen. Sinds begin dit jaar heeft LolaLiza met Studio L ook een collectie voor vrouwen met een maatje meer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Hoe Brantano een volwaardige moderetailer wordt

22/02/2018

FNG gaat Brantano uitbouwen tot een sterk uithangbord voor merkenmode en -schoenen, en ambieert zo de eerste keuze te zijn voor een breed publiek. De retailer wil de markt dekken met drie complementaire winkelformules en een nieuw online platform.

Jack & Jones opent vijf winkels volgens nieuw concept

22/02/2018

Modeketen Jack & Jones opent dit voorjaar vijf winkels volgens een nieuw winkelconcept, vandaag is de primeur al voor het Westland Shopping Center in Anderlecht. Ook in maart en april staan er openingen gepland.

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Back to top