Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Winkelketens Mango en Kiko Milano zijn twee nieuwe 'inwoners' in het winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Ze maken deel uit van de upgrade die aan het winkelcentrum wordt uitgevoerd.

Werken aan upgrade

De Spaanse modeketen Mango zal eind april een winkel van 600 m² openen die een uitgebreide damesafdeling zal bevatten. Het filiaal zal te vinden zijn aan de Promenade in Zoetermeer. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt manager Johan van Doorn van Stadshart Zoetermeer.

 

Het Italiaanse Kiko Milano zou dan weer begin mei een winkel openen waarin het make-up, huidverzorgingsproducten en accessoires verkoopt. Naast Zoetermeer heeft het ook al filialen in grote Europese steden als Londen, Berlijn, Rome en Amsterdam.

 

Ondertussen blijven eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer werk maken van de upgrade van Stadshart Zoetermeer. De plannen voor die upgrade werden in december 2015 overeengekomen en moeten ervoor zorgen dat het Stadshart toekomstbestendig is. Zo zal er voor de zomer nog een paviljoen met groot terras openen op het Burgemeester Wegstapelplein om het horeca-aanbod te verbeteren. De komende jaren zal er nog verder werk gemaakt worden van de uitstraling van Stadshart Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.