Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Winkelketens Mango en Kiko Milano zijn twee nieuwe 'inwoners' in het winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Ze maken deel uit van de upgrade die aan het winkelcentrum wordt uitgevoerd.

Werken aan upgrade

De Spaanse modeketen Mango zal eind april een winkel van 600 m² openen die een uitgebreide damesafdeling zal bevatten. Het filiaal zal te vinden zijn aan de Promenade in Zoetermeer. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt manager Johan van Doorn van Stadshart Zoetermeer.

 

Het Italiaanse Kiko Milano zou dan weer begin mei een winkel openen waarin het make-up, huidverzorgingsproducten en accessoires verkoopt. Naast Zoetermeer heeft het ook al filialen in grote Europese steden als Londen, Berlijn, Rome en Amsterdam.

 

Ondertussen blijven eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer werk maken van de upgrade van Stadshart Zoetermeer. De plannen voor die upgrade werden in december 2015 overeengekomen en moeten ervoor zorgen dat het Stadshart toekomstbestendig is. Zo zal er voor de zomer nog een paviljoen met groot terras openen op het Burgemeester Wegstapelplein om het horeca-aanbod te verbeteren. De komende jaren zal er nog verder werk gemaakt worden van de uitstraling van Stadshart Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top