Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Mango en Kiko Milano komen naar Stadshart Zoetermeer

Winkelketens Mango en Kiko Milano zijn twee nieuwe 'inwoners' in het winkelcentrum Stadshart Zoetermeer. Ze maken deel uit van de upgrade die aan het winkelcentrum wordt uitgevoerd.

Werken aan upgrade

De Spaanse modeketen Mango zal eind april een winkel van 600 m² openen die een uitgebreide damesafdeling zal bevatten. Het filiaal zal te vinden zijn aan de Promenade in Zoetermeer. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt manager Johan van Doorn van Stadshart Zoetermeer.

 

Het Italiaanse Kiko Milano zou dan weer begin mei een winkel openen waarin het make-up, huidverzorgingsproducten en accessoires verkoopt. Naast Zoetermeer heeft het ook al filialen in grote Europese steden als Londen, Berlijn, Rome en Amsterdam.

 

Ondertussen blijven eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer werk maken van de upgrade van Stadshart Zoetermeer. De plannen voor die upgrade werden in december 2015 overeengekomen en moeten ervoor zorgen dat het Stadshart toekomstbestendig is. Zo zal er voor de zomer nog een paviljoen met groot terras openen op het Burgemeester Wegstapelplein om het horeca-aanbod te verbeteren. De komende jaren zal er nog verder werk gemaakt worden van de uitstraling van Stadshart Zoetermeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Back to top