Mango opent in Stadshart Zoetermeer | RetailDetail

Mango opent in Stadshart Zoetermeer

Mango opent in Stadshart Zoetermeer

Op zaterdag 23 april opent de modeketen Mango een nieuw filiaal in Stadshart Zoetermeer. De winkel past in de vernieuwing die wordt doorgevoerd in Stadshart Zoetermeer, met een investering van dertig miljoen euro.

“Aanvulling op winkelaanbod”

Het Spaanse Mango zal aan de Promenade een winkel openen met een verkoopoppervlakte van 600 m² en een uitgebreide dames- en kinderafdeling. “De komst van MANGO met haar uitgebreide collecties is een echte aanvulling op ons bestaande winkelaanbod. Zo wordt Stadshart Zoetermeer nog aantrekkelijker voor bezoekers uit Zoetermeer en de regio”, zegt winkelcentrummanager Johan van Doorn.

 

In december 2015 kwamen eigenaar Unibail-Rodamco en de gemeente Zoetermeer tot een vergelijk rond de plannen voor Stadshart Zoetermeer. Daarin zou het Stadshart een visuele upgrade krijgen en komt er op het Burgemeester Wegstapelplein een paviljoen met groot terras, om zo het horeca-aanbod te verbeteren. Daarnaast zullen ook de parkeergarages verbeterd worden en gaat de gemeente de bestrating, verlichting en het straatmeubilair vernieuwen. Alles samen zijn de plannen goed voor een investering van dertig miljoen euro.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.