Mannenboetiek Irony opent deuren in Antwerpen

Mannenboetiek Irony opent deuren in Antwerpen

Op de hoek van de Steenhouwersvest en de Oever in Antwerpen is met Irony een nieuwe boetiek voor mannen geopend onder de naam Irony. Irony is een familiezaak die wordt uitgebaat door twee broers en één zus.

“Groot gemis”

Alexis, Gilles en Anouck Van Gestel richten zich specifiek op mannenmode, volgens hen iets dat Antwerpen momenteel nog mist. “We vonden dat er in Antwerpen een groot gemis was aan stijlvolle en trendy kledingboetieks voor mannen”, zegt Alexis Van Gestel aan de Gazet van Antwerpen. “De stijl van onze nieuwe zaak, Irony, kun je het best omschrijven als casual chique of informal wear. Daarmee bedoelen we kleding die je zowel op het werk als in het weekend kunt dragen.”

 

In de winkel worden niet enkel gevestigde merken zoals Masons, Destressed en Sun 68 verkocht, maar is er ook ruimte voor jonge, opkomende merken. Het interieur moest zowel warm als karaktervol zijn. “Daarom kozen we ervoor om een hele muur te bedekken met platen van geroest ijzer”, zegt Gilles Van Gestel. “Meteen een verklaring voor het woord iron in onze winkelnaam. De platen zijn een echte eyecatcher en zorgen voor een aangename sfeer in de winkel.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Carrefour Market Groenplaats levert binnen uur aan huis

21/09/2017

De Carrefour Market aan de Groenplaats in Antwerpen is in een volledig nieuw jasje gestoken, met aandacht voor milieu en doorstroming. Bijzonder is dat de winkel voortaan binnen het uur aan huis levert bij zijn klanten.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Back to top