Marc Jacobs gaat ‘Tweet Shop’ openen

Marc Jacobs gaat ‘Tweet Shop’ openen

Marc Jacobs gaat tijdens de modeweek in New York de 'Daisy Marc Jacobs Tweet Shop' openen. Die winkel zal tweets en posts op Instagram aanvaarden als 'betaalmiddel'.

Winkel in SoHo

De winkel zal niet enkel virtueel bestaan, maar wordt een echte pop-upwinkel in de New Yorkse buurt SoHo. Daar kunnen klanten iets drinken en gebruik maken van een 'photo booth' en gratis Wi-Fi. Klanten moeten op Twitter of Instagram gebruikmaken van #MJDaisyChain om accessoires en parfums van Marc Jacobs te winnen van 7 februari tot 9 februari.

 

De creatiefste posts zullen het meeste kans maken op een prijs, maar het is nog niet geweten of retweets bijvoorbeeld meer waarde genereren.

 

Marc Jacobs is een Amerikaanse modedesigner die hoofd is van zijn eigen labels Marc Jacobs en Marc by Marc Jacobs. Tussen 1997 en 2013 was hij ook hoofdontwerper van Louis Vuitton.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top