Men At Work gaat workouts geven | RetailDetail

Men At Work gaat workouts geven

Men At Work gaat workouts geven

Tussen 14 en 21 maart kunnen klanten van modewinkel Men At Work aan de slag met de Menatworkout: drie keer per week worden er yoga-, boks- en bootcamptrainingen gegeven in en nabij de winkels.

“Doelgroep inspireren”

De trainingen zullen doorgaan in twaalf winkels van de keten en zullen voor iedereen gratis zijn. De filialen waar de workouts worden gegeven zijn Amersfoort, Amsterdam (Magna Plaza), Antwerpen, Arnhem (Vijzelstraat), Den Bosch, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Groningen, Maastricht, Nijmegen en Tilburg. “In een retailomgeving waarin veel bedrijven het moeilijk vinden om hun doelgroep te inspireren, pakt Men At Work het voortouw en laat zien dat het ook op deze interactieve manier mogelijk is,” schrijft de retailer in een persbericht.

 

Op maandag kunnen de klanten aan de slag met een boksles, terwijl ze op dinsdag een yogasessie voor de boeg hebben. Op woensdag worden er dan outdoor bootcamps gehouden. Wie wil deelnemen aan de workouts moet zich wel op voorhand inschrijven op de website van Men At Work.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.