Men at Work opent eerste stationswinkel | RetailDetail

Men at Work opent eerste stationswinkel

Men at Work opent eerste stationswinkel

De Nederlandse modeketen Men at Work heeft op Utrecht Centraal zijn eerste stationswinkel geopend. De winkel is met zijn 90 m² een kleinere versie van het normale concept van de keten.

Uitgebreide service

Men at Work wil met de opening van de stationswinkel een nieuwe doelgroep aanspreken, die steeds minder tijd heeft om in de stad te winkelen. In de kleinere winkel wordt dan ook maar een kleine greep uit het aanbod van Men at Work aangeboden. Met 88 miljoen bezoekers per jaar is het Utrecht Centraal Station dan ook het perfecte uitstalraam voor het merk, om klanten zo naar de grotere conceptwinkels en de webshop te lokken.

 

In de winkel wordt niet enkel kleding verkocht, maar staat ook een heel team klaar dat de coupe van de klant bijwerkt en zijn schoenen schoonmaakt, terwijl klanten er ook hun telefoon kunnen opladen. Producten die niet beschikbaar zijn, kunnen onmiddellijk besteld worden en de volgende dag opgehaald worden in de winkel.

 

Men at Work is de voorbije tijd sterk bezig aan expansie. Het afgelopen jaar opende het al winkels in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Daarnaast komen er dit jaar nog vestigingen in Gent en Leiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top