Men at Work opent eerste stationswinkel

Men at Work opent eerste stationswinkel

De Nederlandse modeketen Men at Work heeft op Utrecht Centraal zijn eerste stationswinkel geopend. De winkel is met zijn 90 m² een kleinere versie van het normale concept van de keten.

Uitgebreide service

Men at Work wil met de opening van de stationswinkel een nieuwe doelgroep aanspreken, die steeds minder tijd heeft om in de stad te winkelen. In de kleinere winkel wordt dan ook maar een kleine greep uit het aanbod van Men at Work aangeboden. Met 88 miljoen bezoekers per jaar is het Utrecht Centraal Station dan ook het perfecte uitstalraam voor het merk, om klanten zo naar de grotere conceptwinkels en de webshop te lokken.

 

In de winkel wordt niet enkel kleding verkocht, maar staat ook een heel team klaar dat de coupe van de klant bijwerkt en zijn schoenen schoonmaakt, terwijl klanten er ook hun telefoon kunnen opladen. Producten die niet beschikbaar zijn, kunnen onmiddellijk besteld worden en de volgende dag opgehaald worden in de winkel.

 

Men at Work is de voorbije tijd sterk bezig aan expansie. Het afgelopen jaar opende het al winkels in Amsterdam, Amersfoort, Nieuwegein, Enschede en Den Haag. Daarnaast komen er dit jaar nog vestigingen in Gent en Leiden.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

Het moeilijkste is voorbij voor de modesector, zegt studiebureau McKinsey. Al blijft niks zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Back to top