Miller & Monroe opent in 73 voormalige panden Charles Vögele

Miller & Monroe opent in 73 voormalige panden Charles Vögele

Komende maand zullen er in Nederland maar liefst 73 vestigingen van modeketen Miller & Monroe openen. Die komen in de voormalige vestigingen van Charles Vögele, dat begin dit jaar in Nederland failliet werd verklaard.

Mannen en vrouwen vanaf 40 jaar

In maart raakte al bekend dat de panden in handen kwamen van Vidrea Retail en dat die plannen had om er een multimerkenketen in onder te brengen, maar dat die verandering pas in het najaar zichtbaar zou zijn. Met de opening van de 73 filialen van Miller & Monroe wordt dat nu een feit. De eerste vestigingen openen dit weekend onder andere in Emmen en Hoogeveen.

 

Naast het eigen merk Miller & Monroe zal de keten een twintigtal nationale en internationale merken aanbieden, waaronder Zerres, Clarina en Fransa. Ook een deel van de Witteveen-collectie, dat ook onderdeel is van Vidrea Retail, zal bij Miller & Monroe te vinden zijn. De winkels richten zich vooral op mannen en vrouwen vanaf veertig jaar.

 

In de winkels zal daarnaast niet enkel mode te vinden zijn, maar ook verschillende lifestyle-artikelen van het Nederlandse merk Mica, zoals vazen en kleine meubels. Binnenkort zal de keten ook een webshop openen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

A.S. Adventure en Juttu samen in Brusselse flagshipstore

22/09/2017

A.S. Adventure en zusterketen Juttu gaan in maart van volgend jaar een gezamenlijke winkel openen in Brussel. Ze nemen daarbij het voormalige pand van Marks & Spencer aan de Guldenvlieslaan over.

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Back to top