Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Kledingmerk Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, een vernieuwde website en een nieuwe inrichting voor de winkels, die stapsgewijs zal worden ingevoerd. Zo wil het merk meer beleving toevoegen voor de klanten.

Meer aandacht voor merkbeleving

Miss Etam wil meer aandacht besteden aan merkbeleving om de missie ‘Mooi jezelf zijn’ uit te dragen. Het merk wil helpen het mooiste in iedere vrouw naar boven te halen met mode voor ieder moment van de dag, voor ieder figuur en type en voor de juiste prijs. De nieuwe huisstijl, waaronder de nieuwe vormgeving voor de fysieke- en online communicatie en het nieuwe logo, sluit aan bij deze ontwikkeling. Met de nieuwe communicatie wil het merk dichter bij de doelgroep komen en beter met klanten communiceren over wat ‘Mooi jezelf zijn’ voor hen betekent.

 

Miss Etam telt 99 winkels in Nederland en heeft een webshop. Het merk dat in ons land een historie van meer dan negentig jaar kent, heeft een naamsbekendheid van bijna honderd procent. Het staat volgens het winkelend publiek dan ook in de top tien van meest onmisbare merken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

De moeilijkste tijd is voorbij voor de modesector, besluit McKinsey in de studie The State of Fashion 2018. Al wordt niks nog zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

 

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

06/12/2017

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

05/12/2017

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Onderzoek naar belastingontduiking bij Gucci

04/12/2017

Op de kantoren van Gucci in Milaan en Firenze heeft de Italiaanse politie huiszoekingen gehouden omwille van mogelijke belastingontduiking. Gucci geeft toe dat er een onderzoek gaande is en zegt zijn volledige medewerking te verlenen.

Vzw Terre wil snel naar vijf Factory Shops

01/12/2017

De vzw Terre heeft deze week in Anderlecht een tweede Brusselse Factory Shop geopend, waar ze tweedehands kleding verkoopt die hzet verzamelt via containers over het hele land. De vzw wil nu snel uitbreiden in de hoofdstad.

Back to top