Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels | RetailDetail

Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Kledingmerk Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, een vernieuwde website en een nieuwe inrichting voor de winkels, die stapsgewijs zal worden ingevoerd. Zo wil het merk meer beleving toevoegen voor de klanten.

Meer aandacht voor merkbeleving

Miss Etam wil meer aandacht besteden aan merkbeleving om de missie ‘Mooi jezelf zijn’ uit te dragen. Het merk wil helpen het mooiste in iedere vrouw naar boven te halen met mode voor ieder moment van de dag, voor ieder figuur en type en voor de juiste prijs. De nieuwe huisstijl, waaronder de nieuwe vormgeving voor de fysieke- en online communicatie en het nieuwe logo, sluit aan bij deze ontwikkeling. Met de nieuwe communicatie wil het merk dichter bij de doelgroep komen en beter met klanten communiceren over wat ‘Mooi jezelf zijn’ voor hen betekent.

 

Miss Etam telt 99 winkels in Nederland en heeft een webshop. Het merk dat in ons land een historie van meer dan negentig jaar kent, heeft een naamsbekendheid van bijna honderd procent. Het staat volgens het winkelend publiek dan ook in de top tien van meest onmisbare merken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.