Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels | RetailDetail

Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Miss Etam vernieuwt logo, site en winkels

Kledingmerk Miss Etam lanceert een nieuwe huisstijl met een nieuw logo, een vernieuwde website en een nieuwe inrichting voor de winkels, die stapsgewijs zal worden ingevoerd. Zo wil het merk meer beleving toevoegen voor de klanten.

Meer aandacht voor merkbeleving

Miss Etam wil meer aandacht besteden aan merkbeleving om de missie ‘Mooi jezelf zijn’ uit te dragen. Het merk wil helpen het mooiste in iedere vrouw naar boven te halen met mode voor ieder moment van de dag, voor ieder figuur en type en voor de juiste prijs. De nieuwe huisstijl, waaronder de nieuwe vormgeving voor de fysieke- en online communicatie en het nieuwe logo, sluit aan bij deze ontwikkeling. Met de nieuwe communicatie wil het merk dichter bij de doelgroep komen en beter met klanten communiceren over wat ‘Mooi jezelf zijn’ voor hen betekent.

 

Miss Etam telt 99 winkels in Nederland en heeft een webshop. Het merk dat in ons land een historie van meer dan negentig jaar kent, heeft een naamsbekendheid van bijna honderd procent. Het staat volgens het winkelend publiek dan ook in de top tien van meest onmisbare merken.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Kindermodemerk Tumble ’n Dry heeft nieuwe CEO

14/02/2018

Het Nederlandse kinderkledingmerk Tumble ’n Dry heeft met Leonie Grunder een nieuwe CEO aangesteld. Zij neemt de fakkel over van Petra Vos, die besloten heeft het modebedrijf te verlaten.

Monki na Antwerpen ook naar Gent

13/02/2018

Monki, een van de ketens van de Zweedse H&M-groep, opent nog voor de zomer een tweede vestiging in België. Na Antwerpen komt de keten ook naar Gent, waar ze haar intrek neemt in de Veldstraat.

Juttu steekt de taalgrens over

13/02/2018

Juttu, de zusterketen van A.S. Adventure, is klaar om heel België te veroveren. Na winkels in Antwerpen, Roeselare en Brugge komt er volgende maand een vestiging in Brussel en een Franstalige webshop. Ook Gent krijgt binnenkort een eigen vestiging.

Back to top