Nieuwe Brusselse winkel A.S. Adventure opent vrijdag | RetailDetail

Nieuwe Brusselse winkel A.S. Adventure opent vrijdag

Nieuwe Brusselse winkel A.S. Adventure opent vrijdag

Op 2 maart heropent de Brusselse A.S. Adventure in een nieuw pand aan de Guldenvlieslaan. In dat pand was voorheen Marks & Spencer te vinden, maar A.S. Adventure deelt nu de ruimte met zusterketen Juttu.

 

Weg uit Toison d'Or

A.S. Adventure betrok eerder een ruimte in de Galerie Toison d’Or, maar verhuist nu dus naar een pand vlakbij. De nieuwe winkel neemt de volledige gelijkvloers en de verdieping -1 in, goed voor een winkeloppervlakte van 2.800 m². Zo kan het assortiment fors worden uitgebreid en stijgt het aantal medewerkers van 11 naar 25. Om de opening te vieren organiseert de keten in het openingsweekend activiteiten als een virtualreality-ervaring en een insectenbuffet.

 

De keten zal niet alleen te vinden zijn in het voormalige pand van Marks & Spencer, want ook Juttu krijgt een stekje op dezelfde plek. Op de eerste verdieping neemt de zusterketen een oppervlakte in van 1.400 vierkante meter in. Beide concepten zullen wel nog steeds volledig van elkaar gescheiden blijven, met hun eigen identiteit.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Eerste OKay met Collect&Go-afhaalpunt opent in Heusden

16/07/2018

OKay, de buurtsupermarkt van Colruyt Group, opent een eerste vestiging met Collect&Go-afhaalpunt in Heusden. De nieuwe vestiging test de afhaalservice, die bij succes ook naar andere OKay-winkels wordt uitgerold.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.