PointCarré opent vijf nieuwe winkels in 2017 | RetailDetail

PointCarré opent vijf nieuwe winkels in 2017

PointCarré opent vijf nieuwe winkels in 2017

De Belgische multimerkenwinkel PointCarré opent in 2017 vijf nieuwe vestigingen. De eerste winkel is al geopend, twee volgen deze maand nog en de laatste twee openingen gepland staan voor augustus.

Nieuw concept

Sinds 8 februari is er alvast een nieuwe vestiging te vinden in Beaufays, een deelgemeente van Chaudfontaine. Daar gaat het over de verplaatsing van een winkel, waardoor die nu 100 m² meer winkeloppervlakte heeft. Deze week opent PointCarré dan weer een winkel van 600 m² in Hautrage, nabij Bergen. De derde winkel opent zijn deuren in Borgworm, waar PointCarré besloten heeft om het centrum van de stad achter zich te laten en zich aan de rand van de gemeente te vestigen. Met de opening van de winkel in Borgworm beschikt PointCarré in totaal over 28 vestigingen.

 

Deze zomer staan tot slot nog twee winkelopeningen gepland, in Dinant en in Beauraing. Daar gaat het over twee onafhankelijke ondernemers die voorheen werkten onder de vlag van Demars en nu de overstap maken naar PointCarré. In Dinant wordt de winkel volledig gerenoveerd, terwijl in Beauraing naar een nieuwe locatie wordt verhuisd.

 

De vijf winkels zullen allemaal gebruik maken van het nieuwe concept van PointCarré, dat in september 2016 werd gelanceerd in Aarlen. In het nieuwe concept is meer aandacht voor klantervaring en digitalisering.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.