Poker Jeanstore opent drie nieuwe filialen | RetailDetail

Poker Jeanstore opent drie nieuwe filialen

Poker Jeanstore opent drie nieuwe filialen

Op 24 februari opent modeketen Poker Jeanstore een nieuwe vestiging in Boortmeerbeek. Het wordt ondertussen al het 23e filiaal van de keten in België. Ze zal er een pand gaan delen met een winkel van Tape à l’oeil.

Snelle expansie

Naast de nieuwe winkel in Boortmeerbeek opent Poker Jeanstore ook filialen in Waregem en Herstal. Tot voor kort was de keten enkel te vinden in Brussel en Wallonië, maar sinds 2015 heeft ze ook de oversteek gemaakt naar Vlaanderen.

 

Poker Jeanstore blijft zo werk maken van een snelle expansie in België. De eerste winkel opende al in 1982 de deuren, maar pas in september 2016 werd de twintigste vestiging geopend. Nu komen er dus al snel drie nieuwe filialen bij.

 

In Boortmeerbeek deelt Poker Jeanstore de winkel met Tape à l’oeil, een Franse keten die is gespecialiseerd in kledij voor kinderen tot veertien jaar en marktleider is in Frankrijk. In België telt de keten al zestien verkooppunten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.

Franse modeketen Naf Naf in Chinese handen

12/04/2018

Naf Naf, de Franse modeketen uit de Vivarte-groep, krijgt een nieuwe eigenaar. Een Chinees consortium onder leiding van modegroep La Chapelle legt 52 miljoen euro op tafel.