Promiss maakt comeback in winkelstraat

Promiss maakt comeback in winkelstraat

Gisteren heeft modemerk Promiss in Hoofddorp zijn comeback gemaakt. Daar opende de eerste winkel van wat zo snel mogelijk opnieuw een keten van een vijftigtal verkooppunten moet worden.

Einde Superstar

Promiss is dan wel een bekende merknaam, maar voor de nieuwe winkel werd de vormgeving over een volledig andere boeg gegooid. Daarbij mikt de keten nu op vrouwen van boven de veertig met een moderne stijl. “Het doel is om te voldoen aan de vraag naar vrouwelijke, stijlvolle en toegankelijke kleding in maat 36 tot en met 46, ongeacht leeftijd. Innovatieve stoffen en doordachte ontwerpen zorgen voor de perfecte fit en hoge kwaliteit tegen een toegankelijke prijs”, zegt designer Yana Gorbacheva, die samen met haar team de rebranding op zich nam.

 

De comeback van Promiss is het gevolg van het einde van winkelketen Superstar, dat onder nieuwe eigenaar FNG Group volledig zal verdwijnen en wordt vervangen door Promiss en Friday, een nieuw merk dat onlangs al in België werd uitgerold. De twee ketens zullen samen alle oude winkels van Superstar invullen.

 

Promiss werd vorig jaar failliet verklaard, waarna de zeventig filialen de deuren sloten. De merknaam bleef wel in handen van R&S Retail, dat nu is samengegaan met FNG Group.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Glinstertje hoop voor de moderetail in 2018

08/12/2017

De moeilijkste tijd is voorbij voor de modesector, besluit McKinsey in de studie The State of Fashion 2018. Al wordt niks nog zoals het was: de meeste groei is voortaan in het Zuiden en het Oosten te vinden, fast-fashion wordt sneller en de groten worden nog groter.

 

Weekday in de lente ook naar Brussel

06/12/2017

Na twee vestigingen in Antwerpen maakt Weekday, een van de merken van de Zweedse H&M Group, volgend jaar ook de sprong naar Brussel. In de lente moet een winkel openen aan de Kapitein Crespelstraat, vlakbij de Guldenvlieslaan

Essentiel Antwerp breidt verder uit in Nederland

06/12/2017

Het Belgische modemerk Essentiel Antwerp zet zijn veroveringstocht in Nederland verder en wil er volgend jaar drie nieuwe vestigingen openen. Eerder opende het al winkels in Amsterdam, Haarlem en ’s Hertogenbosch.

Barbiepop Tommy x Gigi in de winkelrekken

05/12/2017

In februari van dit jaar kreeg supermodel Gigi Hadid de eer om een Barbiepop naar haar gelijkenis te ontvangen. Die werd gemaakt om de samenwerking tussen Hadid en modemerk Tommy Hilfiger te vieren. Nu komt de Barbie ook in de winkelrekken.

Onderzoek naar belastingontduiking bij Gucci

04/12/2017

Op de kantoren van Gucci in Milaan en Firenze heeft de Italiaanse politie huiszoekingen gehouden omwille van mogelijke belastingontduiking. Gucci geeft toe dat er een onderzoek gaande is en zegt zijn volledige medewerking te verlenen.

Vzw Terre wil snel naar vijf Factory Shops

01/12/2017

De vzw Terre heeft deze week in Anderlecht een tweede Brusselse Factory Shop geopend, waar ze tweedehands kleding verkoopt die hzet verzamelt via containers over het hele land. De vzw wil nu snel uitbreiden in de hoofdstad.

Back to top