Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor | RetailDetail

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor
Shutterstock

Het Zweeds-Duitse modemerk Marc O’Polo viert zijn vijftigste verjaardag met een collectie die werd ontworpen in samenspraak met de Britse zanger Robbie Williams. Die collectie wordt deze week voorgesteld in München.

MOPxRobbie

Op 6 juli zal Robbie Williams zelf aanwezig zijn om de MOPxRobbie-collectie voor te stellen aan de winkel van Marc O’Polo in München. Daarna zullen de kledingstukken, zowel voor mannen als voor vrouwen, enkel te vinden zijn op de webshop van Marc O’Polo en in de eigen winkels van het merk. Op Instagram zijn wel al enkele campagnebeelden te vinden, waarop een aantal stukken uit de collectie te zien zijn.

 

Ter ere van de vijftigste verjaardag zal op dezelfde dag op het hoofdkantoor in Stephanskirchen een groot feest gehouden worden, waar in aanwezigheid van bijna 2.000 gasten de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2018 wordt voorgesteld.

 

Marc O’Polo werd in 1967 opgericht in het Zweedse Stockholm, maar heeft tegenwoordig zijn thuisbasis in Duitsland. Wereldwijd is het merk te vinden in meer dan dertig landen en biedt het werk aan bijna 2.000 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.