Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor
Shutterstock

Het Zweeds-Duitse modemerk Marc O’Polo viert zijn vijftigste verjaardag met een collectie die werd ontworpen in samenspraak met de Britse zanger Robbie Williams. Die collectie wordt deze week voorgesteld in München.

MOPxRobbie

Op 6 juli zal Robbie Williams zelf aanwezig zijn om de MOPxRobbie-collectie voor te stellen aan de winkel van Marc O’Polo in München. Daarna zullen de kledingstukken, zowel voor mannen als voor vrouwen, enkel te vinden zijn op de webshop van Marc O’Polo en in de eigen winkels van het merk. Op Instagram zijn wel al enkele campagnebeelden te vinden, waarop een aantal stukken uit de collectie te zien zijn.

 

Ter ere van de vijftigste verjaardag zal op dezelfde dag op het hoofdkantoor in Stephanskirchen een groot feest gehouden worden, waar in aanwezigheid van bijna 2.000 gasten de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2018 wordt voorgesteld.

 

Marc O’Polo werd in 1967 opgericht in het Zweedse Stockholm, maar heeft tegenwoordig zijn thuisbasis in Duitsland. Wereldwijd is het merk te vinden in meer dan dertig landen en biedt het werk aan bijna 2.000 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Aldi Nord en Aldi Süd werken samen voor dierenwelzijn

18/01/2018

Aldi Nord en Aldi Süd slaan de handen in elkaar voor een unieke samenwerking: de discountbroers lanceren samen een eigen keurmerk voor dierenwelzijn. Het label Fair & Gut start enkel in Duitsland en voor gevogelteproducten, maar wordt later uitgebreid.

LensGroup neemt twee Duitse webwinkels over

18/01/2018

Het Belgische LensGroup, moederbedrijf van online lenzenverkoper LensOnline, heeft twee Duitse webwinkels overgenomen. Het betreedt zo voor de eerste keer de Duitse markt, het vijfde Europese land voor de groep.

Hoe weinig suiker is te weinig? Rewe test de limieten met chocoladepudding

18/01/2018

Hoe weinig suiker kan een mens verdragen? Dat test de Duitse supermarktketen Rewe met een klantenbevraging. Het wil het suikergehalte in huismerkproducten verlagen, maar de consument beslist zelf hoeveel.

AB InBev doet twee Duitse bieren van de hand

17/01/2018

AB InBev doet met Diebels en Hasseröder twee Duitse biermerken van de hand. Die komen nu, samen met hun brouwerijen, in bezit van het investeringsfonds CKCF. Dat wil meer investeren in de twee bieren.

Back to top