Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor
Shutterstock

Het Zweeds-Duitse modemerk Marc O’Polo viert zijn vijftigste verjaardag met een collectie die werd ontworpen in samenspraak met de Britse zanger Robbie Williams. Die collectie wordt deze week voorgesteld in München.

MOPxRobbie

Op 6 juli zal Robbie Williams zelf aanwezig zijn om de MOPxRobbie-collectie voor te stellen aan de winkel van Marc O’Polo in München. Daarna zullen de kledingstukken, zowel voor mannen als voor vrouwen, enkel te vinden zijn op de webshop van Marc O’Polo en in de eigen winkels van het merk. Op Instagram zijn wel al enkele campagnebeelden te vinden, waarop een aantal stukken uit de collectie te zien zijn.

 

Ter ere van de vijftigste verjaardag zal op dezelfde dag op het hoofdkantoor in Stephanskirchen een groot feest gehouden worden, waar in aanwezigheid van bijna 2.000 gasten de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2018 wordt voorgesteld.

 

Marc O’Polo werd in 1967 opgericht in het Zweedse Stockholm, maar heeft tegenwoordig zijn thuisbasis in Duitsland. Wereldwijd is het merk te vinden in meer dan dertig landen en biedt het werk aan bijna 2.000 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Belg Olivier Van den Bossche krijgt topfunctie bij Metro

21/09/2017

De Belg Olivier Van den Bossche gaat aan de slag bij het Duitse Metro en krijgt daar een topfunctie. Hij wordt ‘operating partner’ bij Metro Cash & Carry en komt zo aan het hoofd te staan van een aantal landen waar die actief is.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Mitiska haalt tweede Duitse retailpark binnen

19/09/2017

Nog geen twee weken na zijn eerste Duitse acquisitie zet het Brusselse vastgoedbedrijf Mitiska REIM een nieuwe stap bij onze Oosterburen. Het koopt het Häuersteig Retail Park in Freiberg bij Dresden aan, in samenwerking met het Frankfurtse ZREV.

Back to top