Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor

Robbie Williams stelt collectie voor Marc O’Polo voor
Shutterstock

Het Zweeds-Duitse modemerk Marc O’Polo viert zijn vijftigste verjaardag met een collectie die werd ontworpen in samenspraak met de Britse zanger Robbie Williams. Die collectie wordt deze week voorgesteld in München.

MOPxRobbie

Op 6 juli zal Robbie Williams zelf aanwezig zijn om de MOPxRobbie-collectie voor te stellen aan de winkel van Marc O’Polo in München. Daarna zullen de kledingstukken, zowel voor mannen als voor vrouwen, enkel te vinden zijn op de webshop van Marc O’Polo en in de eigen winkels van het merk. Op Instagram zijn wel al enkele campagnebeelden te vinden, waarop een aantal stukken uit de collectie te zien zijn.

 

Ter ere van de vijftigste verjaardag zal op dezelfde dag op het hoofdkantoor in Stephanskirchen een groot feest gehouden worden, waar in aanwezigheid van bijna 2.000 gasten de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2018 wordt voorgesteld.

 

Marc O’Polo werd in 1967 opgericht in het Zweedse Stockholm, maar heeft tegenwoordig zijn thuisbasis in Duitsland. Wereldwijd is het merk te vinden in meer dan dertig landen en biedt het werk aan bijna 2.000 mensen.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Henkel verhoogt omzetverwachting voor 2017

15/11/2017

Henkel rondt voor het eerst de kaap van vijftien miljard euro voor zijn omzet over negen maanden. Door de sterke prestaties verhoogt het bedrijf zijn omzet- en winstverwachting.

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Back to top