Schoenen Torfs derde keer ‘beste werkgever’

Schoenen Torfs derde keer ‘beste werkgever’

De winkelketen Schoenen Torfs is door de Vlerick Management School gelauwerd als beste Belgische werkgever in de categorie bedrijven met meer dan 500 medewerkers. Microsoft BeLux won diezelfde titel bij de bedrijven met minder dan 500 werknemers.

Twee op een rij

Voor dit jaarlijkse onderzoek ondervraagt de Vlerick Management School de personeelsleden van de deelnemende bedrijven. Zij kunnen zich anoniem uitspreken over de werksfeer, het onthaalbeleid, de ethiek van het management, de omgang van de bazen met het personeel, enzovoort. De mening van de eigen werknemers van het bedrijf weegt zwaar door in de eindrangschikking, die door Vlerick-experts wordt opgemaakt.


Torfs wordt door de eigen werknemers geprezen om het familiegerichte humanresourcesmanagement. Voor de keten is het meteen de derde uitverkiezing tot beste werkgever en de tweede op rij, want ook vorig jaar ging Torfs al met de titel aan de haal. In datzelfde jaar ging werd de keten ook al verkozen tot “Beste winkelketen van België” in de categorie schoenen.

“En of we daar blij mee zijn!”

“Het management van Schoenen Torfs dankt al haar medewerkers die dagdagelijks hun beste beentje voorzetten en zich keihard inzetten. Dankzij deze medewerkers konden wij de trofee opnieuw in de wacht slepen voor 2011! En of we daar blij mee zijn? We zijn heel trots en heel gelukkig. We zullen alles in het werk stellen om deze titel alle eer aan te doen en we gaan dit op gepaste wijze samen vieren”, reageerde een terecht fiere topman Wouter Torfs.

 


- Karin Bosteels

De winkelketen Schoenen Torfs is door de Vlerick Management School gelauwerd als beste Belgische werkgever in de categorie bedrijven met meer dan 500 medewerkers. Microsoft BeLux won diezelfde titel bij de bedrijven met minder dan 500 werknemers.

Twee op een rij

Voor dit jaarlijkse onderzoek ondervraagt de Vlerick Management School de personeelsleden van de deelnemende bedrijven. Zij kunnen zich anoniem uitspreken over de werksfeer, het onthaalbeleid, de ethiek van het management, de omgang van de bazen met het personeel, enzovoort. De mening van de eigen werknemers van het bedrijf weegt zwaar door in de eindrangschikking, die door Vlerick-experts wordt opgemaakt.


Torfs wordt door de eigen werknemers geprezen om het familiegerichte humanresourcesmanagement. Voor de keten is het meteen de derde uitverkiezing tot beste werkgever en de tweede op rij, want ook vorig jaar ging Torfs al met de titel aan de haal. In datzelfde jaar ging werd de keten ook al verkozen tot “Beste winkelketen van België” in de categorie schoenen.

“En of we daar blij mee zijn!”

“Het management van Schoenen Torfs dankt al haar medewerkers die dagdagelijks hun beste beentje voorzetten en zich keihard inzetten. Dankzij deze medewerkers konden wij de trofee opnieuw in de wacht slepen voor 2011! En of we daar blij mee zijn? We zijn heel trots en heel gelukkig. We zullen alles in het werk stellen om deze titel alle eer aan te doen en we gaan dit op gepaste wijze samen vieren”, reageerde een terecht fiere topman Wouter Torfs.

 


- Karin Bosteels

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische mode houdt wereldwijde reputatie hoog

24/11/2017

Er is leven na de ‘Zes van Antwerpen’: België blijft internationale faam verwerven op modevlak. Na Antwerpse mode krijgt nu ook Brusselse mode een stevige reputatie, een imago dat de overheid mee ondersteunt.

Test kleding in extreem weer in flagshipstore Woolrich

24/11/2017

Modemerk Woolrich heeft in Milaan een nieuwe flagshipstore geopend met een interessante toevoeging. Klanten kunnen hun winterjas immers uittesten in een kamer met extreme temperaturen.

H&M investeert in webwinkel rond duurzame kleding

23/11/2017

ADAY, een webwinkel die duurzame kleding voor vrouwen maakt, heeft in een investeringsronde 2 miljoen dollar (1,7 miljoen euro) weten op te halen. Een van de nieuwe geldschieters is de investeringstak van H&M.

C&A verkoopt 13 Franse winkels

22/11/2017

Modeketen C&A doet dertien van zijn 160 Franse winkels van de hand. De panden en het personeel worden overgenomen door de Franse modeketens Chaussea en Stokomani.

Guess dankt sterk kwartaal aan Europa en Azië

22/11/2017

De omzet van het Amerikaanse modemerk Guess is in het derde kwartaal met meer dan 3% gegroeid. Dat heeft het bedrijf vooral te danken aan een sterke verkoop in Azië en Europa. Onder de streep was er wel sprake van verlies.

Urban Outfitters kruipt uit dal in derde kwartaal

21/11/2017

Na enkele kwartalen met negatieve resultaten heeft Urban Outiftters in het derde kwartaal opnieuw met groei kunnen aanknopen. De totale omzet groeide zo met 3,5%, ook op vergelijkbare basis was er een groei van 1%.

Back to top