Schoenenmerk Teva presenteert samenwerking met Han Kjobenhavn

Schoenenmerk Teva presenteert samenwerking met Han Kjobenhavn

Het schoenenmerk Teva, dat vooral bekend is van de sandalen, heeft een samenwerking met het Deense Han Kjobenhavn gepresenteerd. De samenwerking is geresulteerd in een collectie sandalen voor Teva.

 

Strakke lijnen en minimalistische uitstraling

Han Kjobenhavn is een Deens mannenmodemerk, dat zich tot nu toe vooral op accessoires en kleding heeft gefocust. Dankzij de samenwerking met Teva lanceert het nu ook een eigen collectie sandalen. Het merk staat voornamelijk bekend om zijn strakke lijnen en gedurfde vormen.

 

Die stijl komt ook terug in de sandalen, die lage plateauzolen bevatten en zooldetails in kurk en tegelijk een minimalistische uitstraling hebben. Voor de kleuren werd gekozen voor zwart en wit.

 

De samenwerking tussen beide merken kwam tot stand tijdens de Copenhagen Fashion Week, toen Han Kjobenhavn door Teva werd ondersteund tijdens hun show.

 

Teva werd in 1984 opgericht en ontwerpt al die tijd originele sportsandalen. De producten van het merk worden wereldwijd verkocht in meer dan 40 landen. Het is onderdeel van Deckers Brands, dat ook merken als Ugg, Sanuk en Tsubo in handen heeft. Deckers Brands heeft wereldwijd 142 eigen winkels in beheer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Persoonlijke webwinkel voor elke Zalando-klant op komst

15/12/2017

Bij Zalando zijn liefst 600 medewerkers bezig met artificiële intelligentie. De online moderetailer wil zijn shopomgeving op die manier volledig personaliseren: binnen de 18 maanden moeten alle klanten er een eigen aanbod op maat aantreffen. 

Minder klanten en dus minder omzet voor H&M

15/12/2017

De Zweedse H&M Group heeft in het vierde kwartaal de omzet met 4 procent zien dalen. Die daling is te wijten aan het feit dat de winkels van het modebedrijf minder klanten over de vloer hebben gekregen.

Zo verbetert JBC de winkelervaring

14/12/2017

JBC opent vandaag haar Innovation Lab op de Corda Campus in Hasselt. De kledingketen experimenteert er met bewegingssensoren, gepersonaliseerde in-store boodschappen, een pop-up printshop en een feedbacktotem.

Hunkemöller is Europees Retailer van het Jaar

14/12/2017

De Nederlandse lingerieketen Hunkemöller is verkozen tot ‘Retail of the Year Europe 2017-2018’. De verkiezing werd voor de derde keer georganiseerd door Q&A, dat ook in België en Nederland de Retailer van het Jaar verkiest.

Amancio Ortega neemt afscheid van Inditex met grote kwartaalgroei

14/12/2017

In de eerste drie kwartalen van het boekjaar 2017 is de omzet van Inditex met 10% gegroeid naar 17,96 miljard euro. Dat maakte het Spaanse modebedrijf bekend in de schaduw van het afscheid van de grote man achter Inditex, Amancio Ortega.

Hunkemöller levert binnen twee uur aan de deur

12/12/2017

Lingerieketen Hunkemöller biedt in aanloop naar de feestdagen een deel van zijn klanten een nieuwe service. Wie binnen de ring van Amsterdam of Antwerpen woont, kan zijn aankoop immers binnen twee uur laten leveren.

Back to top