Sport 2000 start in Stadshart Amstelveen | RetailDetail

Sport 2000 start in Stadshart Amstelveen

Sport 2000 start in Stadshart Amstelveen

Sportketen Sport 2000 opent vandaag een winkel van 1500 m² in Stadshart Amstelveen. Dat winkelcentrum heeft recent al heel wat nieuwe retailers kunnen lokken, met als opvallendste naam Hudson's Bay.

Winkelcentum vernieuwt

De formule brengt een breed assortiment kleding, schoeisel en accessoires, waarbij klanten in de winkel tennisrackets en hockeysticks kunnen testen op speciaal aangelegd kunstgras.

 

Stadshart Amstelveen is bezig met een vernieuwing om de positie in de regio te behouden en te versterken. Naast werken aan een overdekte Rembrandtpassage en een facelift van het Stadsplein, breidt het winkelcentrum in deze periode uit met verschillende nieuwe huurders. Deze maand openen hier ook herenkledingformule NZA (New Zealand Auckland) en Clarks, eind vorige maand opende Villa Chocolade er haar vierde winkel.

 

Ook het Canadese Hudson’s Bay tekende eind september een huuroverkomst voor een winkel van 20.600 m² aan de oostzijde van het winkelcentrum. De keten gaat het bestaande gebouw in samenwerking met de gemeente Amstelveen en andere belangengroepen aanpassen aan het nieuwe warenhuisconcept.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Vijf jaar na ramp Rana Plaza: “Te weinig overheidsmaatregelen”

24/04/2018

Vijf jaar na de instorting van de kledingfabrieken Rana Plaza in Bangladesh neemt België weinig dwingende maatregelen om producenten tot duurzamere productie te verplichten. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van de KULeuven.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.

Omzet- en winstalarm bij lingeriegroep Van de Velde

19/04/2018

De Oost-Vlaamse lingeriegroep Van de Velde (bekend van merken als Marie Jo en PrimaDonna en eigenaar van lingerieketens Rigby & Peller en Lincherie) heeft het knap lastig: voor dit jaar rekent de groep niet langer op omzetgroei.

JBC geeft personeel halve dag verlof op buitenspeeldag

18/04/2018

Vandaag is het Buitenspeeldag, ook bij JBC dat voor de gelegenheid de deuren van zijn winkels een halve dag sluit. De modeketen wil zijn medewerkers daarmee de kans geven om volop te genieten van het zonnetje en het gezinsleven.

Monki laat 'influencers' geld verdienen

16/04/2018

H&M-dochter Monki gaat aan de slag met 'influencers': het modelabel lanceert een wereldwijd programma waarmee socialemediafiguren geld kunnen verdienen als via hen kleding wordt verkocht.