The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

Modeketen The Sting heeft in Tilburg een nieuwe winkel geopend volgens een volledig nieuw concept. De keuze voor Tilburg is niet toevallig, want het is daar dat The Sting 34 jaar geleden zijn start kende.

Wit interieur

Het filiaal heeft een oppervlakte van 2.000 m², verdeeld over twee verdiepingen. Op de begane grond werd gekozen voor een wit interieur, terwijl op de eerste verdieping meer variatie te vinden is met het atelierconcept. Daarnaast zijn er houten balken te zien in het plafond en een wand van natuursteen, die samen de nieuwe look compleet maken.

 

Bovendien viert The Sting met de opening van de winkel meteen ook zijn 34e verjaardag. Klanten kregen daarom heel de dag door een korting van 34 procent op al hun aankopen. Er was ook heel wat randanimatie om de opening te vieren.

 

The Sting heeft in Nederland meer dan zestig winkels en is te vinden in steden als Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Manfield opent eerste Belgische winkel in Antwerpen

25/05/2018

De eerste Belgische winkel van het Nederlandse schoenenmerk Manfield is open. In de Stadsfeestzaal in Antwerpen vinden klanten het nieuwste winkelconcept van het merk, waarin luxe en merkbeleving centraal staan.

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.