The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

Modeketen The Sting heeft in Tilburg een nieuwe winkel geopend volgens een volledig nieuw concept. De keuze voor Tilburg is niet toevallig, want het is daar dat The Sting 34 jaar geleden zijn start kende.

Wit interieur

Het filiaal heeft een oppervlakte van 2.000 m², verdeeld over twee verdiepingen. Op de begane grond werd gekozen voor een wit interieur, terwijl op de eerste verdieping meer variatie te vinden is met het atelierconcept. Daarnaast zijn er houten balken te zien in het plafond en een wand van natuursteen, die samen de nieuwe look compleet maken.

 

Bovendien viert The Sting met de opening van de winkel meteen ook zijn 34e verjaardag. Klanten kregen daarom heel de dag door een korting van 34 procent op al hun aankopen. Er was ook heel wat randanimatie om de opening te vieren.

 

The Sting heeft in Nederland meer dan zestig winkels en is te vinden in steden als Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.