The Sting opent nieuw concept in Tilburg

The Sting opent nieuw concept in Tilburg

Modeketen The Sting heeft in Tilburg een nieuwe winkel geopend volgens een volledig nieuw concept. De keuze voor Tilburg is niet toevallig, want het is daar dat The Sting 34 jaar geleden zijn start kende.

Wit interieur

Het filiaal heeft een oppervlakte van 2.000 m², verdeeld over twee verdiepingen. Op de begane grond werd gekozen voor een wit interieur, terwijl op de eerste verdieping meer variatie te vinden is met het atelierconcept. Daarnaast zijn er houten balken te zien in het plafond en een wand van natuursteen, die samen de nieuwe look compleet maken.

 

Bovendien viert The Sting met de opening van de winkel meteen ook zijn 34e verjaardag. Klanten kregen daarom heel de dag door een korting van 34 procent op al hun aankopen. Er was ook heel wat randanimatie om de opening te vieren.

 

The Sting heeft in Nederland meer dan zestig winkels en is te vinden in steden als Amsterdam, Eindhoven en Utrecht.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Mexx opnieuw in Nederlandse handen

16/08/2017

De merknaam Mexx is opnieuw in Nederlandse handen na de overname door de RNF Holding uit de handen van de Turkse Eroglu Holding. De winkels, het personeel en de voorraden zijn geen onderdeel van de deal.

Schoenenmerk Bally in de etalage

16/08/2017

Het Oostenrijkse investeringsbedrijf JAB Holding wil het Zwitserse schoenenmerk Bally van de hand doen en mikt daarbij op een verkoopprijs van minstens 600 miljoen euro. Eerder verkocht JAB ook al schoenenmerk Jimmy Choo.

Crocs verliest strijd rond patent

14/08/2017

Schoenenfabrikant Crocs heeft een zaak verloren rond het patent waarin het design van de schoenen wordt vastgelegd. Volgens de Amerikaanse Patent and Trademark Office (USPTO) voerde een ander bedrijf al langer een gelijkaardig design.

Coolcat nog dieper in de rode cijfers

14/08/2017

Modeketen Coolcat, onderdeel van de groep rond ondernemer Roland Kahn, is er in 2016 niet in geslaagd om het verlies terug te dringen. Integendeel: er werd meer dan de helft meer verlies gemaakt dan een jaar eerder.

Zalando groeit opnieuw met meer dan 20 procent

10/08/2017

Het Duitse Zalando heeft in het tweede kwartaal van 2017 net de doelstelling van een groei van meer dan 20% gehaald. Ook voor het volledige boekjaar gaat het nog altijd uit van een groei tussen 20 en 25%.

Gucci start rechtszaak tegen Forever 21

09/08/2017

Modehuis Gucci heeft besloten om in de Verenigde Staten een rechtszaak te starten tegen modeketen Forever 21. Volgens Gucci heeft de keten immers een specifiek design van het modemerk gekopieerd.

Back to top