The Sting werkt aan nieuw mannenconcept

The Sting werkt aan nieuw mannenconcept

Het Nederlandse modebedrijf The Sting is de laatste hand aan het leggen aan een nieuw concept, dat zich exclusief op mannen richt. Het zal wel nog even duren voor het nieuwe concept ook zijn weg naar de winkelstraat vindt.

 

Vacatures invullen

Momenteel wordt er immers nog druk gewerkt aan de exacte invulling van het concept. “Zoals dat hoort bij een dergelijke ontwikkeling zijn de ideeën en visies nog zeer divers”, laat een woordvoerder verstaan aan RetailNews.

 

Ondertussen zijn ze binnen het bedrijf wel al bezig met de zoektocht naar de juiste personen voor verschillende functies bij het merk. Zo zijn er al vacatures uitgeschreven voor een junior designer en brandmanager voor mannenmode.

 

Het is ondertussen een kleine drie jaar geleden dat The Sting op de proppen kwam met Costes, een merk voor vrouwen. Van die keten zijn er ondertussen al een twintigtal vestigingen te vinden, verspreid over heel Nederland. The Sting heeft zelf ongeveer 70 vestigingen in Nederland, België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

United Brands toont nieuw winkelconcept in Oud-Turnhout

23/10/2017

Sportketen United Brands heeft zijn vestiging in Oud-Turnhout compleet vernieuwd, met de focus op beleving en op digitalisering. Dorien Piessens, dochter van oprichter en CEO Marc Piessens, bereidt zich inmiddels voor om het stuur over te nemen.

Brugse flagshipstore zet ambities vanHaren Schoenen kracht bij

20/10/2017

Met een paradepaardje van 547 m² op twee verdiepingen in de Brugse Steenstraat bevestigt schoenretailer vanHaren zijn grote ambities op de Belgische markt. Ook volgend jaar staat expansie op de agenda.

Amazon werkt aan eigen sportkleding

17/10/2017

Amazon zou momenteel werken aan eigen collecties sportkleding en daarvoor al contact hebben met producenten die ook al werken voor ketens als Gap en Uniqlo. Momenteel produceren ze wel nog maar kleine aantallen.

Doorstart McGregor komt er niet

16/10/2017

De doorstart van modeketens McGregor en Gaastra gaat dan toch niet door. Het failliete bedrijf werd enkele weken geleden overgenomen door Rens van der Schoor, maar die ziet een doorstart niet meer zitten.

H&M investeert in recyclage van oude kleding

12/10/2017

Het Zweedse H&M heeft een minderheidsaandeel genomen in Re:newcell, dat zich bezig houdt met de ontwikkeling van een duurzame mode-industrie. De technologie van Re:newcell mikt op de recyclage van oude kleding.

Winst Uniqlo meer dan verdubbeld

12/10/2017

Het Japanse Uniqlo heeft in het voorbije boekjaar zijn winst meer dan verdubbeld. De omzet ging er nochtans maar met iets meer dan 4% op vooruit. De modeketen verwacht dat de internationale verkoop binnenkort groter is dan die in Japan.

Back to top