Supertrash verdwijnt als merk uit het straatbeeld

Supertrash verdwijnt als merk uit het straatbeeld

De Nederlandse ontwerpster Olcay Gulsen heeft besloten om alle winkels van Supertrash om te vormen naar ST. studio. Ook de webshop van het modemerk is al omgevormd naar het meer luxueuze label.

 

Ouder publiek

ST. studio is het nieuwe modelabel van de ontwerpster, dat volgens Gulsen meer past bij de fase van haar leven waarin ze zich nu bevindt. Supertrash is meer gericht op jongeren, terwijl ze met ST. studio mikt op vrouwen tussen 30 en 45 jaar. De collecties zullen ook gemaakt worden uit betere materialen en er zal een betere service komen.

 

Dit jaar nog moeten alle winkels van Supertrash, ongeveer dertig, een facelift krijgen, waarna ze dus onder het merk van ST.Studio zullen opereren. Ook de shop-in-shops bij de Bijenkorf zullen omgevormd worden naar ST.Studio.

 

Supertrash zal wel niet volledig verdwijnen, want het zal blijven bestaan als wholesalemerk en zal dus ook te vinden blijven in andere winkels. Supertrash heeft naast winkels in Nederland ook filialen in België, het Verenigd Koninkrijk, Hongkong en het Midden-Oosten. Olcay Gulsen verkoopt daarnaast ook nog kleding via het modemerk OLCAY GULSEN.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

JBC haalt e-commercemagazijn terug naar België

17/11/2017

JBC verhuist zijn e-commercemagazijn weer van Nederland naar België. Voortaan stockeert de Belgische kledingketen zijn kleding bij Bleckmann in Grobbendonk. Dat is een onverwachte opsteker voor de Belgische e-commercesector.

H&M-dochter Monki geeft Antwerpen Belgische primeur

17/11/2017

Vandaag is in Antwerpen de eerste Belgische vestiging van het modemerk Monki geopend. Dat maakt deel uit van de Zweedse H&M Group en heeft in Europa en Azië al ongeveer 115 winkels.

Minstens 30 jobs op de helling bij Euro Shoe Group

17/11/2017

Bij Euro Shoe Group, het schoenen- en kledingconcern achter Bristol en Avance, verdwijnen ten minste dertig jobs. “De sanering zou gebeuren zonder naakte ontslagen”, zegt de 'nieuwe' topman Philippe Vanaudenhove.

Clouds of Fashion: van modeblog tot heuse retailonderneming

16/11/2017

Als jonge blogger een eigen retailonderneming uit de grond stampen, faut le faire. Laurentine Van Landeghem heeft zelfs haar studies stopgezet om zich te focussen op haar Clouds of Fashion. Op de RetailDetail Night vertelt ze haar verhaal. 

Lubach: “Eerlijke kleding is een kwestie van prioriteiten”

15/11/2017

Sinds de ramp bij Rana Plaza klinkt binnen de kledingindustrie de roep naar transparantie rond de productie van kleding, maar zondag bewees Arjen Lubach in Zondag met Lubach dat die transparantie er nog niet helemaal is.

Modeketen Canada Goose opent eerste Europese winkel

14/11/2017

De Canadese modeketen Canada Goose heeft in Londen zijn eerste Europese winkel geopend. De kleding van het merk is al langer te vinden in Europa, maar voorheen was dat enkel het geval bij multimerkenwinkels.

Back to top