Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Het Duitse schoenenmerk Tamaris heeft een webshop gelanceerd voor de Belgische en de Nederlandse markt. Daarnaast lanceerde het nog eens twaalf nieuwe webshops, waardoor het merk nu online te vinden is in negentien landen.

Nog webshops gepland komende maanden

Naast België en Nederland werden ook webshops gelanceerd in Estland, Finland, Griekenland, Italië, Ierland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Portugal, Slovakije, Slovenië en Spanje. In Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen en Zweden is Tamaris al langer online te vinden. Daarmee is de honger van het Duitse merk nog niet gestild, want het stelt zelf op Facebook dat we de komende maanden nog landen mogen verwachten waar een lokale webshop zal geopend worden.

 

De online shop van Tamaris verkoopt niet enkel de schoenen van het merk: er zijn ook tassen, sieraden en schoenverzorgingsproducten te vinden. Daarnaast is er ook een online magazine, waar bezoekers artikels kunnen vinden rond de nieuwste trends.

 

In België zijn er verschillende winkels te vinden van Tamaris, die worden uitgebaat door verschillende franchisenemers, zoals Vollebergh en Timtam. In Nederland zijn de winkels onder andere in handen van de Durlinger Shoetime Group en Ziengs. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Zelfstandige supermarkt wil e-commerce boot niet missen

18/09/2017

E-commerce is en blijft hét magische woord in gesprekken over de toekomst van de voedingsdistributie. Zijn de zelfstandige winkeluitbaters ermee begaan? Wat verwachten ze? Weten ze wat hun moederhuizen op dat vlak aan het bekokstoven zijn?

Computerwebwinkel Afuture opgedoekt

18/09/2017

Enkele maanden geleden ging webshop Afuture failliet, maar dankzij Beat-it was er wel sprake van een doorstart. Nu heeft de nieuwe eigenaar toch besloten om er definitief de stekker uit te trekken.

Back to top