Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop | RetailDetail

Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Tamaris lanceert Belgische en Nederlandse webshop

Het Duitse schoenenmerk Tamaris heeft een webshop gelanceerd voor de Belgische en de Nederlandse markt. Daarnaast lanceerde het nog eens twaalf nieuwe webshops, waardoor het merk nu online te vinden is in negentien landen.

Nog webshops gepland komende maanden

Naast België en Nederland werden ook webshops gelanceerd in Estland, Finland, Griekenland, Italië, Ierland, Letland, Litouwen, Luxemburg, Portugal, Slovakije, Slovenië en Spanje. In Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Polen en Zweden is Tamaris al langer online te vinden. Daarmee is de honger van het Duitse merk nog niet gestild, want het stelt zelf op Facebook dat we de komende maanden nog landen mogen verwachten waar een lokale webshop zal geopend worden.

 

De online shop van Tamaris verkoopt niet enkel de schoenen van het merk: er zijn ook tassen, sieraden en schoenverzorgingsproducten te vinden. Daarnaast is er ook een online magazine, waar bezoekers artikels kunnen vinden rond de nieuwste trends.

 

In België zijn er verschillende winkels te vinden van Tamaris, die worden uitgebaat door verschillende franchisenemers, zoals Vollebergh en Timtam. In Nederland zijn de winkels onder andere in handen van de Durlinger Shoetime Group en Ziengs. 

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Carrefour geeft meer details over transformatieplan

22/05/2018

Gezondheid en digitalisering zijn speerpunten in de plannen van Carrefour Belgium. Binnenkort kunnen klanten e-commerce bestellingen afhalen of terugbrengen in alle Express buurtwinkels. In de hypermarkten maakt non-food plaats voor bio en horeca.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.