Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding | RetailDetail

Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding

Twinkel Kidz verhuist naar grotere locatie na succesvolle crowdfunding

De kinderkledingwinkel Twinkel Kidz in Zwolle verhuist van het Meerminneplein naar een nieuwe en ruimere locatie in het Broerenkwartier. Daarvoor haalde ondernemer Petra Eshuis 43.000 euro op via crowdfunding.

Winkelen prettig maken

Twinkel Kidz is al vier jaar te vinden in het centrum van Zwolle, maar de huidige locatie was te klein geworden voor de plannen van Eshuis. Zo wil ze een catwalk en een speelhoek installeren, maar ook een toilet en verschoonhoek voor kleine kinderen. Daarom viel de keuze op een pand van 150 m² in het Broerenkwartier.

 

Kinderen kunnen tijdens het passen ook een selfie nemen, die wordt opgehangen aan de Wall of Fame in de winkel. Er zullen ook diverse activiteiten georganiseerd worden, zoals een een kindermodeshow en een speciaal kinderplein waar kinderen zich kunnen laten schminken en trampoline kunnen springen.

 

“Shoppen voor een nieuwe outfit is voor de meeste kinderen geen pretje. Wij gaan daar verandering in brengen en er alles aan doen om winkelen voor kinderen prettig én leuk te maken. Daar doen we niet alleen de kinderen, maar ook de ouders een groot plezier mee”, aldus Eshuis.

 

Voor de inrichting van de nieuwe winkel, besloot Eshuis gebruik te maken van crowdfunding. Daarbij haalde ze binnen een uur 43.000 euro op. “Natuurlijk hoop je op een succesvolle campagne, maar dit succes heeft ons overweldigd. Het is een prachtige bevestiging van onze visie en het potentieel van dit nieuwe concept.” De nieuwe winkel opent op 9 juli de deuren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.