UGG lanceert nieuw winkelconcept | RetailDetail

UGG lanceert nieuw winkelconcept

UGG lanceert nieuw winkelconcept
Shutterstock

Schoenenmerk UGG heeft een nieuw winkelconcept gelanceerd, dat in alle nieuwe winkels van het merk moet worden geïntroduceerd. Het nieuwe concept maakt deel uit van de grootste herlancering van het merk in 37 jaar.

 

Terug naar de roots

De eerste winkel volgens het nieuwe concept werd geopend in Disney Spring in het Walt Disney Resort in Florida. Later dit jaar zal het concept ook ingevoerd worden bij winkelopeningen in Shanghai, New York en Tokyo.

 

“Onze nieuwe retailomgeving is het toppunt van de UGG-merkervaring. Het eert onze geschiedenis, viert het heden en toont een blik op onze opwindende toekomst”, zegt Stefano Caroti, omnichannel directeur bij Deckers Brands, het moederbedrijf van UGG.

 

De nieuwe winkel heeft een oppervlakte van 260 vierkante meter en voor het interieur werd teruggegrepen naar de roots van het merk, die in Californië liggen. Het nieuwe concept kan ook gebruikt worden voor shop-in-shops, kleinere winkels of showrooms.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Maken Chinese gevangenen kleren voor H&M en C&A?

20/02/2018

De Britse ex-journalist Peter Humphrey beticht C&A en H&M van dwangarbeid. Met eigen ogen zou hij gezien hebben hoe gevangenen in Shanghai moesten werken voor Westerse ketens. De retailers onderzoeken de zaak.

Chanel neemt aandeel in online retailer Farfetch

19/02/2018

Het Franse modemerk Chanel heeft een minderheidsaandeel genomen in het Britse Farfetch. Chanel wil de kennis van de online retailer gebruiken om zelf meer digitale innovaties te ontwikkelen voor de eigen klanten.

Monoprix wil webshop Sarenza overnemen

19/02/2018

Winkelketen Monoprix, onderdeel van de Franse Groupe Casino, heeft gesprekken opgestart rond een overname van online schoenverkoper Sarenza. Sarenza is een van de belangrijkste online merken in Frankrijk.

Zalando breidt samenwerking met Duitse retailers uit

16/02/2018

Zalando heeft de samenwerking met fysieke retailers in Duitsland verder uitgebreid. Schoenwinkels konden al bestellingen versturen via Zalando en nu is dat ook het geval voor winkels die kleding verkopen.

Kiabi opent grootste Belgische winkel in Westland Shopping Center

15/02/2018

De Franse kledingketen Kiabi opent zijn vijfde Belgische winkel in het Westland Shopping Center in Anderlecht. Het is meteen de grootste vestiging van de familieketen in ons land, met een oppervlakte van ruim 1.800 m².

H&M waarschuwt voor moeilijk 2018

15/02/2018

De Zweedse modegroep H&M waarschuwt dat ook 2018 nog een moeilijk jaar kan worden voor het bedrijf. Het maakt dan wel werk van de online verkoop, de omzet in de winkels zal het komende jaar waarschijnlijk verder dalen.

Back to top