Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam
http://www.shutterstock.com/pic-165830198.html

Het Franse modemerk Hermès opent binnenkort een HermèsMatic in de vestiging van de Bijenkorf in Amsterdam. Daar kunnen klanten hun sjaals van het merk laten wassen en opnieuw laten kleuren in een kleur naar keuze.

Gratis service

De HermèsMatic zal van 8 tot en met 16 oktober te vinden zijn in Amsterdam. De pop-up zal te herkennen zijn aan de opvallende oranje kleur die in overvloed werd gebruikt. Klanten die gebruik willen maken van de service hoeven daarvoor niet te betalen. Na twee dagen kunnen ze hun sjaal opnieuw ophalen, met een nieuw kleurtje.

 

Ook München, Straatsburg en Kyoto zullen het concept binnenkort mogen verwachten. Hermès gaat in de pop-ups ook een aantal sjaals verkopen die al op voorhand een gelijkaardig proces hebben ondergaan en zijn geverfd in de ateliers van Hermès in Lyon.

 

Hermès heeft al een shop-in-shop in de Bijenkorf in Amsterdam, die bovendien onlangs werd vernieuwd. De winkel heeft nu een oppervlakte van 160 m² en een meer open sfeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

Eerste gezonde eetmuur in Amsterdam

13/07/2018

Eind augustus opent in de Kinkerstraat van Amsterdam de Health Food Wall. Goed nieuws voor de liefhebbers van gezonde voeding die een salade boven een kroket verkiezen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.