Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam

Wassalon van Hermès in de Bijenkorf Amsterdam
http://www.shutterstock.com/pic-165830198.html

Het Franse modemerk Hermès opent binnenkort een HermèsMatic in de vestiging van de Bijenkorf in Amsterdam. Daar kunnen klanten hun sjaals van het merk laten wassen en opnieuw laten kleuren in een kleur naar keuze.

Gratis service

De HermèsMatic zal van 8 tot en met 16 oktober te vinden zijn in Amsterdam. De pop-up zal te herkennen zijn aan de opvallende oranje kleur die in overvloed werd gebruikt. Klanten die gebruik willen maken van de service hoeven daarvoor niet te betalen. Na twee dagen kunnen ze hun sjaal opnieuw ophalen, met een nieuw kleurtje.

 

Ook München, Straatsburg en Kyoto zullen het concept binnenkort mogen verwachten. Hermès gaat in de pop-ups ook een aantal sjaals verkopen die al op voorhand een gelijkaardig proces hebben ondergaan en zijn geverfd in de ateliers van Hermès in Lyon.

 

Hermès heeft al een shop-in-shop in de Bijenkorf in Amsterdam, die bovendien onlangs werd vernieuwd. De winkel heeft nu een oppervlakte van 160 m² en een meer open sfeer.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.