We Are Labels vindt de weg naar Antwerpen

We Are Labels vindt de weg naar Antwerpen

We Are Labels vindt de weg naar Antwerpen

Het Nederlandse We Are Labels opent binnenkort zijn eerste vestiging in het buitenland en het heeft daarbij voor Antwerpen gekozen. De nieuwe winkel zal midden november zijn deuren openen in de Kammenstraat.

Elfde boetiek

“Antwerpen was vanaf dag één onze eerste keuze voor een buitenlands filiaal”, zegt oprichter Pieter-Bas Broeke: "Jaren geleden heb ik drie jaar in Antwerpen gewerkt. Sindsdien waren we erop gebrand om daar een mooi en geschikt pand te vinden."

 

Daarvoor is de keuze gevallen op een pand aan de Kammenstraat 43, met een oppervlakte van 325 m² en opvallende plafonds van meer dan 7 meter hoog.  Naast de verschillende modemerken die We Are Labels verkoopt, zal er in Antwerpen ook een shop-in-shop komen van het verzorgingsmerk L:A Bruket.

 

De eerste boetiek van We Are Labels opende in 2010 zijn deuren in Amsterdam. De jaren daarna openden er nog eens negen nieuwe winkels te deuren en er volgde ook een webshop. De keten verkoopt voornamelijk kledij die geprijsd is tussen veertig en tachtig euro. Het aanbod wordt bovendien wekelijks aangepast.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Vijf jaar na ramp Rana Plaza: “Te weinig overheidsmaatregelen”

24/04/2018

Vijf jaar na de instorting van de kledingfabrieken Rana Plaza in Bangladesh neemt België weinig dwingende maatregelen om producenten tot duurzamere productie te verplichten. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van de KULeuven.

Mayonaisemerk Hellmann’s opent eigen deli in Antwerpen

23/04/2018

Op de Antwerpse Grote Markt heeft Unilever voor haar sauzenmerk Hellmann’s een deli in New Yorkse stijl geopend. De broodjes- en burgerbar “Richard’s by Hellmann’s” is wel slechts een pop-up, die zes weken open blijft.

Grupo Cortefiel gaat verder als Tendam

23/04/2018

De Spaanse modegroep Grupo Cortefiel verandert zijn naam naar Tendam als onderdeel van de nieuwe bedrijfsidentiteit die het wil creëren voor zijn vijf merken: Cortefiel, Women’s Secret, Pedro del Hierro, Fifty Factory en Springfield.

Antwerpen krijgt Belgische primeur Søstrene Grene

20/04/2018

In de Antwerpse Stadsfeestzaal opent op 18 mei de eerste Belgische winkel van Søstrene Grene de deuren. De Deense keten biedt allerhande hebbedingetjes en woonaccessoires aan.

Colruyt Group zet nieuwe stap op de tweedehandsmarkt

20/04/2018

Colruyt wil met internetplatform NewStory de tweedehandsmarkt voor babyspullen verder veroveren. Het nieuwe platform bouwt verder op het twee jaar oude Dreambaby Tweedehands, een webshop met twee inzamel- en afhaalpunten voor tweedehands babyspullen. 

Failliet modemerk Supertrash krijgt doorstart(je)

19/04/2018

Supertrash, het failliete modemerk van de Nederlandse tv-personality Olcay Gülsen, krijgt dan toch een doorstart - zij het heel voorzichtig.