WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland
Shutterstock

WE Fashion is dit jaar veertig jaar aanwezig in Zwitserland en viert dat met de lancering van een nieuw concept in de winkel in Pfäffikon. In dat nieuwe concept wordt de winkelvloer opgedeeld in vier zones.

“Blij en trots”

Het hart van de winkel is de Blue Ridge zone, waarin de denimcollectie van WE Fashion te vinden is. Daarnaast is er een zone voor mannen en een zone voor vrouwen, die qua concept verder werden uitgewerkt en waar er onder andere meer aandacht is voor kostuums. Tot slot kunnen klanten er ook terecht voor de vijfsterrenservice van WE, een abonnementsdienst waarmee ze kortingen, advies en eenvoudige retourneringen krijgen.

 

“We zijn blij en trots met de prachtige winkel in Pfäffikon”, zegt CEO Joris Aperghis. “Dankzij een positieve ontwikkeling van het merk, in combinatie met geoptimaliseerde interne processen en externe mogelijkheden, zijn we zeer optimistisch over de toekomst bij WE. Alles begint natuurlijk met opvallen en het verleiden van klanten met een aantrekkelijke collectie. Daarom blijven we investeren in onze winkels, ons merk en onze mensen.”

 

WE Fashion is onderdeel van Logo International en beschikt over 220 winkels in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. In totaal heeft het ongeveer 2.500 mensen in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara-moeder Inditex ziet omzetgroei vertragen

21/09/2017

Het Spaanse modeconcern Inditex, bekend van ketens als Zara en Massimo Dutti, heeft de verwachtingen voor het tweede trimester niet kunnen inlossen. Dat is een gevolg van de vertragende organische groei en van de dure euro, zo blijkt.

Esprit verdrievoudigt nettowinst in 2017

20/09/2017

Modeketen Esprit is er in het boekjaar 2016-2017 in geslaagd om de nettowinst te verdrievoudigen. De omzet daalde nochtans met bijna 9%, maar dat had voornamelijk te maken met het terugdringen van het aantal winkels.

Hema maakt geen onderscheid meer tussen jongens en meisjes

20/09/2017

Hema laat eind dit jaar de geslachtsaanduidingen op zijn kinderkleding vallen: op de verpakkingen en labels zal je dan niet meer vinden of de kleding voor jongens of meisjes is. Hema pikt daarmee in op een duidelijke trend.

Fred & Ginger en GINGER vloeien samen in Fred + Ginger

19/09/2017

Winkelconcepten Fred & Ginger en GINGER, allebei onderdeel van de FNG Group, vloeien samen onder de naam Fred + Ginger. Zo komen de kindercollecties van Fred & Ginger en de dameskleding van GINGER onder één dak terecht.

Vernieuwing Brantano werpt vruchten af

15/09/2017

De vernieuwing van schoenketen Brantano onder de paraplu van de FNG Groep werpt zijn vruchten af: al meer dan de helft van de winkels is vernieuwd en die nieuwe winkels draaien gemiddeld 20% meer omzet.

Hoge kortingen drukken omzetgroei H&M Group

15/09/2017

De omzet van de Zweedse H&M Group is in het derde kwartaal met 5% gegroeid, maar de omzetgroei werd gedrukt door de grote promoties die tijdens de zomerperiode werden gehouden.

Back to top