WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland | RetailDetail

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland
Shutterstock

WE Fashion is dit jaar veertig jaar aanwezig in Zwitserland en viert dat met de lancering van een nieuw concept in de winkel in Pfäffikon. In dat nieuwe concept wordt de winkelvloer opgedeeld in vier zones.

“Blij en trots”

Het hart van de winkel is de Blue Ridge zone, waarin de denimcollectie van WE Fashion te vinden is. Daarnaast is er een zone voor mannen en een zone voor vrouwen, die qua concept verder werden uitgewerkt en waar er onder andere meer aandacht is voor kostuums. Tot slot kunnen klanten er ook terecht voor de vijfsterrenservice van WE, een abonnementsdienst waarmee ze kortingen, advies en eenvoudige retourneringen krijgen.

 

“We zijn blij en trots met de prachtige winkel in Pfäffikon”, zegt CEO Joris Aperghis. “Dankzij een positieve ontwikkeling van het merk, in combinatie met geoptimaliseerde interne processen en externe mogelijkheden, zijn we zeer optimistisch over de toekomst bij WE. Alles begint natuurlijk met opvallen en het verleiden van klanten met een aantrekkelijke collectie. Daarom blijven we investeren in onze winkels, ons merk en onze mensen.”

 

WE Fashion is onderdeel van Logo International en beschikt over 220 winkels in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. In totaal heeft het ongeveer 2.500 mensen in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.

Verkoop Burberry stijgt dankzij nieuwe strategie

11/07/2018

De nieuwe strategie van het Britse modemerk Burberry begint te renderen: het bedrijf zag het afgelopen kwartaal de omzet in de eigen filialen met 3% stijgen. In totaal boekte Burberry een omzet van 479 miljoen pond (520 miljoen euro).

Wibra blijft in de verdrukking

10/07/2018

Kledingdiscountketen Wibra heeft in 2017 een flinke winst- en omzetdaling moeten toestaan in zijn Belgische winkels. De omzet zakte met 7% naar 61,7 miljoen euro, de winst kreeg een oplawaai en donderde van 6,5 naar 0,5 miljoen euro.

Van de Velde zakt weg na teleurstellende omzetcijfers

10/07/2018

Het Oost-Vlaamse lingeriebedrijf Van de Velde kampt met een daling van de omzet. Pas eind april volgde een lichte verbetering van de bedrijfsresultaten, maar toch zakte de halfjaaromzet met 3,9% tot 110,8 miljoen euro.

FNG trekt naar Brusselse beurs met 60 miljoen euro

06/07/2018

Modegroep FNG heeft 60 miljoen euro opgehaald bij een nieuwe aandelenuitgifte. De nieuwe aandelen zullen vanaf 9 juli worden verhandeld op de beurs van Amsterdam en voor het eerst ook op de Brusselse beurs.