WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland | RetailDetail

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland
Shutterstock

WE Fashion is dit jaar veertig jaar aanwezig in Zwitserland en viert dat met de lancering van een nieuw concept in de winkel in Pfäffikon. In dat nieuwe concept wordt de winkelvloer opgedeeld in vier zones.

“Blij en trots”

Het hart van de winkel is de Blue Ridge zone, waarin de denimcollectie van WE Fashion te vinden is. Daarnaast is er een zone voor mannen en een zone voor vrouwen, die qua concept verder werden uitgewerkt en waar er onder andere meer aandacht is voor kostuums. Tot slot kunnen klanten er ook terecht voor de vijfsterrenservice van WE, een abonnementsdienst waarmee ze kortingen, advies en eenvoudige retourneringen krijgen.

 

“We zijn blij en trots met de prachtige winkel in Pfäffikon”, zegt CEO Joris Aperghis. “Dankzij een positieve ontwikkeling van het merk, in combinatie met geoptimaliseerde interne processen en externe mogelijkheden, zijn we zeer optimistisch over de toekomst bij WE. Alles begint natuurlijk met opvallen en het verleiden van klanten met een aantrekkelijke collectie. Daarom blijven we investeren in onze winkels, ons merk en onze mensen.”

 

WE Fashion is onderdeel van Logo International en beschikt over 220 winkels in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. In totaal heeft het ongeveer 2.500 mensen in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.

Belgian Friday is nieuw Belgisch online koopjesweekend

15/05/2018

Na Black Friday is er nu ook de eerste Belgian Friday: de ketens Kiabi, La RedouteSarenza, Veritas, Jack & Jones en Tape à l'Oeil lanceren op vrijdag 18 mei een nieuw winkelevenement, met kortingen en acties voor wie online shopt.

.NU: een luxeconcept voor de zoekende man

15/05/2018

Terwijl grote retailers vechten voor hun leven, duiken vernieuwende kleine boetieks overal op in de winkelstraten. .NU in Gent is zo’n nieuw concept, dat het tekort aan luxueuze herenboetieks wil opvangen.