WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland

WE Fashion lanceert nieuw concept in Zwitserland
Shutterstock

WE Fashion is dit jaar veertig jaar aanwezig in Zwitserland en viert dat met de lancering van een nieuw concept in de winkel in Pfäffikon. In dat nieuwe concept wordt de winkelvloer opgedeeld in vier zones.

“Blij en trots”

Het hart van de winkel is de Blue Ridge zone, waarin de denimcollectie van WE Fashion te vinden is. Daarnaast is er een zone voor mannen en een zone voor vrouwen, die qua concept verder werden uitgewerkt en waar er onder andere meer aandacht is voor kostuums. Tot slot kunnen klanten er ook terecht voor de vijfsterrenservice van WE, een abonnementsdienst waarmee ze kortingen, advies en eenvoudige retourneringen krijgen.

 

“We zijn blij en trots met de prachtige winkel in Pfäffikon”, zegt CEO Joris Aperghis. “Dankzij een positieve ontwikkeling van het merk, in combinatie met geoptimaliseerde interne processen en externe mogelijkheden, zijn we zeer optimistisch over de toekomst bij WE. Alles begint natuurlijk met opvallen en het verleiden van klanten met een aantrekkelijke collectie. Daarom blijven we investeren in onze winkels, ons merk en onze mensen.”

 

WE Fashion is onderdeel van Logo International en beschikt over 220 winkels in België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland en Zwitserland. In totaal heeft het ongeveer 2.500 mensen in dienst.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Nederlandse ontwerper wil kledingvoorraden afschaffen

23/01/2018

De Nederlandse ontwerper Martijn van Strien heeft met The Post-Couture Collective een nieuw soort modeplatform gelanceerd, dat ervoor moet zorgen dat kleding duurzamer en zonder overschotten wordt geproduceerd.

H&M verliest de strijd van Inditex

23/01/2018

Het Zweedse H&M verliest in het fastfashionwereldje steeds meer de strijd van het Spaanse Inditex. Het Zweedse bedrijf is wel nog steeds de goedkoopste, maar Inditex weet sneller in te spelen op nieuwe trends en gaat zo met steeds meer klanten aan de haal.

Richemont wil Yoox Net-a-Porter volledig overnemen

22/01/2018

De Zwitserse luxegroep Richemont heeft een voorstel gedaan om een controlerend aandeel te pakken te krijgen bij online retailer Yoox Net-a-Porter. Het wil zo de eigen online strategie versneld uitrollen.

The Sting weet flinke winst te maken in boekjaar 2016

22/01/2018

Modeketen The Sting heeft in 2016 opnieuw winst weten te maken, nadat het een jaar eerder nog meer dan vijf miljoen euro verlies moest slikken. Ook zusterformule Costes wist het boekjaar 2016 positief af te sluiten.

Lagere omzet en nieuwe CEO voor Geox

19/01/2018

De omzet bij het Italiaanse schoenenmerk Geox is in het voorbije boekjaar licht gedaald. Daarnaast werd voormalig CEO Gregorio Borgo vervangen door Matteo Mascazzini, die overkomt van het Italiaanse modemerk Gucci.

Primark ziet groei vertragen

18/01/2018

In het eerste kwartaal van het boekjaar is de omzet bij de Ierse modeketen Primark bij constante wisselkoersen met 7% gestegen, inclusief wisselkoerseffecten was dat zelfs met 9%. Dat is wel lager dan wat analisten verwacht hadden.

Back to top