Weekday kiest ook bij tweede vestiging voor Antwerpen | RetailDetail

Weekday kiest ook bij tweede vestiging voor Antwerpen

Weekday kiest ook bij tweede vestiging voor Antwerpen

De Zweedse modegroep H&M opent binnenkort een tweede vestiging van zijn merk Weekday in België en daarbij kiest ze opnieuw voor Antwerpen. Na het filiaal in de Kammenstraat is het merk nu op weg naar de Stadsfeestzaal.

Meerdere winkels in Stadsfeestzaal

Weekday opende eind november vorig jaar zijn deuren in de Kammenstraat, waar het zijn intrek nam in het oude pand van de bekende kledingwinkel Fish & Chips. Die verhuisde op zijn beurt dan weer naar een nieuwe winkel, maar bleef daarbij wel trouw aan de Kammenstraat.

 

Binnenkort kunnen fans van Weekday dus ook terecht in een tweede winkel, al zullen ze daarvoor nog steeds naar Antwerpen moeten afzakken. Met een vestiging in het winkelcentrum van de Stadsfeestzaal kiest H&M nu wel voor een meer traditionele locatie in de stad. De Zweedse groep wordt daar zo een belangrijke huurder, want het gelijknamige merk heeft er net een grote winkel ingenomen met rechtstreekse toegang tot de Meir en ook dochtermerk COS is al te vinden in de Stadsfeestzaal.

 

Ook die andere, keten & Other Stories, opent binnenkort een nieuwe winkel in België. Op 7 april opent die de deuren in de Hoogstraat in Hasselt.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Schoenen Torfs opent eerste Waalse vestiging in Libramont

26/04/2018

Maandag 30 april opent Schoenen Torfs in Libramont zijn eerste Waalse vestiging. De schoenenketen wil op termijn vijftien winkels openen in Wallonië en lanceert daarom ook meteen haar webshop in Franstalig België.

Bio-Planet opent eerste stadswinkel in Antwerpen

26/04/2018

Ook Bio-Planet springt nu op de kar van de stadswinkel. De bioketen van Colruyt Group opent binnenkort haar eerste winkel in het hartje van Antwerpen en brengt zo haar bioproducten meer binnen het bereik van mensen zonder wagen.

American Apparel maakt comeback met webshop

26/04/2018

De Amerikaanse modeketen American Apparel heeft deze week zijn internationale webshop opnieuw geopend. Daar kunnen de Nederlandse en Belgische fans van het merk opnieuw terecht, nadat de groep vorig jaar zijn fysieke winkels sloot.

JBC zet in op herbruikbare draagtas

26/04/2018

Moderetailer JBC wil een voorloper zijn inzake duurzaamheid: recent introduceerde de keten een nieuw draagtassenbeleid dat verantwoorde keuzes beloont. Klanten reageren enthousiast.

Gucci groeit bijna 50% dankzij 90’s revival

25/04/2018

De Franse luxegroep Kering heeft er een sterk eerste kwartaal op zitten: de omzet steeg met 36,5%. Vooral Gucci kon profiteren van de jaren negentig-revival bij jongeren: het luxemerk is ‘hot’ bij tieners en zag de omzet liefst 48,7% stijgen.

Vijf jaar na ramp Rana Plaza: “Te weinig overheidsmaatregelen”

24/04/2018

Vijf jaar na de instorting van de kledingfabrieken Rana Plaza in Bangladesh neemt België weinig dwingende maatregelen om producenten tot duurzamere productie te verplichten. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van de KULeuven.