Who’s That Girl nu ook in Brugge | RetailDetail

Who’s That Girl nu ook in Brugge

Who’s That Girl nu ook in Brugge

WTG, het Belgisch bedrijf achter de vrouwencollecties Who’s That Girl en WOW To Go, heeft een eigen winkel geopend in Brugge. Het is de zesde in totaal. Eerder opende het al in Antwerpen, Gent, Amsterdam, Berlijn en Hasselt.

Winkel in het centrum

De nieuwe winkel ligt in de Noordzandstraat, pal in het winkelhart van de stad. Hij beschikt over 75 m² verkoopoppervlakte. Om het speelse kleurenpalet extra in de verf te zetten, koos het label voor een inrichting met lichtgrenen meubels die WTG speciaal voor de eigen boetieks liet ontwerpen.

 

WTG werd opgericht in 2002 in Antwerpen. Het bedrijf legt zich toe op betaalbare kleding met een retro-tintje. In 2006 opende WTG zijn eerste eigen winkel in de Antwerpse Kammenstraat. Sindsdien volgden nog vijf eigen winkels.

 

Daarnaast verkoopt het bedrijf zijn creaties in meer dan 300 multimerkenwinkels over heel Europa. Het beschikt over agenten in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Ook andere markten worden niet uitgesloten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Bestseller investeert in About You

20/07/2018

De Deense Bestseller-groep neemt een aanzienlijke participatie in het Duitse modeplatform About You. Een kapitaalverhoging met zo’n 250 miljoen euro moet een verdere groei van de online retailer mogelijk maken.

Burberry ziet 100 miljoen euro in rook opgaan

20/07/2018

Niet iedereen ziet de noodzaak van duurzaamheid in: het Britse modemerk Burberry stookte vorig jaar voor meer dan dertig miljoen euro aan merkproducten op "om te vermijden dat ze in verkeerde handen zouden vallen".

Overnemer voor Belgische winkels Men at Work

20/07/2018

De drie Belgische vestigingen van de failliete modeketen Men at Work en de Antwerpse kledingzaak Fish & Chips zouden een nieuwe eigenaar hebben. Op meer details is het wel nog even wachten…

Postorder-icoon 3 Suisses legt in België de boeken neer

19/07/2018

De Belgische afdeling van 3 Suisses is failliet verklaard, na een rampzalig begin van de soldenperiode: de webshop verkocht al in de eerste soldendagen 30% minder. Elf banen staan op de tocht.

Adidas wil band met kleine winkelier versterken

15/07/2018

De Duitse sportmodereus Adidas wil de banden met de detailhandel aanhalen na protesten van winkeliers dat de Duitse gigant te agressief is in het promoten van zijn webshop. Daarbij zouden internationale fysieke ketens ook een (te?) grote rol krijgen.

"Meerdere kandidaat-overnemers" voor Men at work

12/07/2018

Zowel voor de Nederlandse als voor de Belgische winkels van de failliete kledingketen Men at work zijn er verschillende overnamekandidaten. In België moet er morgen al een akkoord zijn, zegt de curator.