Who’s That Girl nu ook in Brugge | RetailDetail

Who’s That Girl nu ook in Brugge

Who’s That Girl nu ook in Brugge

WTG, het Belgisch bedrijf achter de vrouwencollecties Who’s That Girl en WOW To Go, heeft een eigen winkel geopend in Brugge. Het is de zesde in totaal. Eerder opende het al in Antwerpen, Gent, Amsterdam, Berlijn en Hasselt.

Winkel in het centrum

De nieuwe winkel ligt in de Noordzandstraat, pal in het winkelhart van de stad. Hij beschikt over 75 m² verkoopoppervlakte. Om het speelse kleurenpalet extra in de verf te zetten, koos het label voor een inrichting met lichtgrenen meubels die WTG speciaal voor de eigen boetieks liet ontwerpen.

 

WTG werd opgericht in 2002 in Antwerpen. Het bedrijf legt zich toe op betaalbare kleding met een retro-tintje. In 2006 opende WTG zijn eerste eigen winkel in de Antwerpse Kammenstraat. Sindsdien volgden nog vijf eigen winkels.

 

Daarnaast verkoopt het bedrijf zijn creaties in meer dan 300 multimerkenwinkels over heel Europa. Het beschikt over agenten in België, Nederland, Duitsland en Frankrijk. Ook andere markten worden niet uitgesloten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


e5 Mode treedt toe tot de Fair Wear Foundation

24/05/2018

ECG, de design- en importafdeling van kledingketen e5 Mode, wordt lid van de Fair Wear Foundation. Die internationale organisatie ijvert samen met kledingmerken voor betere arbeidsomstandigheden voor textielarbeiders.

Schoenen Torfs wordt franchisenemer The Athlete’s Foot

23/05/2018

Op vrijdag 1 juni opent sneakerketen The Athlete’s Foot een winkel in Waasland Shopping Center. De tweede winkel in België is meteen ook de eerste in een partnership met Schoenen Torfs. Later dit jaar volgt nog een vestiging in Eeklo.

Zara opent nieuwe flagshipstore met hologrammen en robots

18/05/2018

In de vernieuwde flagshipstore van Zara in Stratford, Oost-Londen, worden klanten verwelkomd door hologrammen, robotarmen en met iPads gewapende winkelmedewerkers. De vestiging wil het beste van online en offline shoppen samenbrengen. 

Komono wil nog dit jaar 10 fysieke winkels

17/05/2018

Het Belgische accessoirelabel Komono wil nog dit jaar zijn aantal fysieke winkels verdubbelen tot tien. “De winkels zijn belangrijk om ons verhaal te vertellen”, zeggen Anton Janssens en Raf Maes aan De Standaard.

Miljoenenboete voor Hema in geschil met Levi’s

17/05/2018

Winkelketen Hema moet een boete van liefst 4,4 miljoen euro betalen aan jeansmerk Levi’s. Dat was naar een rechter in Brussel gestapt omdat Hema het V-vormige stiksel van Levi’s op zijn eigen collectie had laten aanbrengen.

Expansie duwt Suitsupply de rode cijfers in

15/05/2018

Forse investeringen in expansie brachten Suitsupply vorig jaar een mooie omzetgroei, maar ook een flink nettoverlies. Toch is dat de enige weg voorwaarts, meent de Nederlandse keten, die het oog strak op de Verenigde Staten gericht houdt.