CityCubes komt met ‘experience pop-ups’ in Antwerpen

CityCubes komt met ‘experience pop-ups’ in Antwerpen

Vanaf 6 maart opent CityCubes in samenwerking met BlowUp Media enkele pop-ups in een leegstaand winkelpand op de Antwerpse Meir. Tien maanden lang zullen er verschillende tijdelijke winkels hun plek vinden.

 

Show- en belevenisruimtes

De eerste pop-up store is eentje van telecombedrijf Mobile Vikings. Dat zal vier weken lang een 'experience room' van 125 vierkante meter uitbaten in het pand. Daarna zal de plek ingenomen worden door andere merken.

 

CityCubes was eerder ook al verantwoordelijk voor de pop-up store van Tomorrowland in de Kammenstraat en de pop-up bar in het Stadhuis van Antwerpen naar aanleiding van het 450-jarig bestaan van het Stadhuis.

 

CityCubes is gespecialiseerd in het ombouwen van leegstaande stadspanden in tijdelijke show- en belevenisruimtes op maat, die focussen op één product, merk of verhaal. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van straatanimatie en grote doeken om voorbijgangers binnen te lokken. Bij de bouw van de pop-ups maakt CityCubes gebruik van moduleerbare ruimtes, die eenvoudig en op enkele uren kunnen worden opgezet.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Nederlandse groep neemt Woluwe Shopping Center over

22/01/2018

Het Nederlandse Eurocommercial Properties krijgt het Woluwe Shopping Center in handen, nadat het bod van het vastgoedbedrijf - 425 miljoen euro - aanvaard werd.

Uplace nog steeds niet opgegeven

19/01/2018

Uplace is nog niet van plan om de handdoek in de ring te werpen en is in samenspraak met de gemeente Machelen op zoek naar oplossingen om het winkelcentrum toch nog een plaats te geven.

Winkelcentra AG Real Estate sluiten jaar positief af

17/01/2018

De zeven winkelcentra van vastgoedgroep AG Real Estate hebben het voorbije jaar iets meer bezoekers over de vloer gehad dan in 2016. Dat was met name te danken aan een sterke prestatie van het Brusselse City2.

Vijf procent meer bezoekers voor Waasland Shopping Center

15/01/2018

Waasland Shopping Center mocht in 2017 5% meer bezoekers verwelkomen, goed voor 6,34 miljoen bezoekers in totaal. Die klanten kwamen ook steeds vaker van ver.

Vastned Retail wil Belgische tak van de beurs halen

15/01/2018

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned Retail wil zijn Belgische tak van de Brusselse beurs halen. Het bezit momenteel al 65,5 procent van de aandelen van Vastned Retail Belgium en wil nu ook de rest overnemen.

Back to top