Eigen pop-upshop te winnen in Antwerpse Stadsfeestzaal

Eigen pop-upshop te winnen in Antwerpse Stadsfeestzaal

De Antwerpse Stadsfeestzaal lanceert een actie waarbij een eigen pop-upshop in het winkelcentrum te winnen valt. De shop zal vier maanden open blijven en wordt geschonken aan wie met het beste business-idee op de proppen komt.

Nieuwe ondernemers stimuleren

Met de wedstrijd willen de initiatiefnemers nieuwe of jonge ondernemers stimuleren om hun steentje bij te dragen aan het retailaanbod. “We willen de Antwerpenaren mee betrekken in de vraag welke winkels er volgens hen nog ontbreken in het Antwerpse retail-aanbod”, aldus Steven Bervoets van Shopping Stadsfeestzaal.

 

De winnaar wint daarom ook enkel het volledig ingerichte winkelpand, maar zal ook met raad en daad bijgestaan worden door de partners in hun businessplan en de uitwerking ervan.

 

Inschrijven voor de wedstrijd kan tot en met 9 oktober via www.winjeshop.be. Uit alle inzendingen zullen 10 finalisten gekozen worden. Via online publieksstemming worden er vervolgens 3 finalisten uitverkoren die hun businessplan aan een professionele jury mogen presenteren. Op 9 november wordt uiteindelijk de winnaar bekend gemaakt, die tot eind maart de shop mag uitbaten.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Nederlandse groep neemt Woluwe Shopping Center over

22/01/2018

Het Nederlandse Eurocommercial Properties krijgt het Woluwe Shopping Center in handen, nadat het bod van het vastgoedbedrijf - 425 miljoen euro - aanvaard werd.

Uplace nog steeds niet opgegeven

19/01/2018

Uplace is nog niet van plan om de handdoek in de ring te werpen en is in samenspraak met de gemeente Machelen op zoek naar oplossingen om het winkelcentrum toch nog een plaats te geven.

Winkelcentra AG Real Estate sluiten jaar positief af

17/01/2018

De zeven winkelcentra van vastgoedgroep AG Real Estate hebben het voorbije jaar iets meer bezoekers over de vloer gehad dan in 2016. Dat was met name te danken aan een sterke prestatie van het Brusselse City2.

Vijf procent meer bezoekers voor Waasland Shopping Center

15/01/2018

Waasland Shopping Center mocht in 2017 5% meer bezoekers verwelkomen, goed voor 6,34 miljoen bezoekers in totaal. Die klanten kwamen ook steeds vaker van ver.

Vastned Retail wil Belgische tak van de beurs halen

15/01/2018

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned Retail wil zijn Belgische tak van de Brusselse beurs halen. Het bezit momenteel al 65,5 procent van de aandelen van Vastned Retail Belgium en wil nu ook de rest overnemen.

Back to top