Eigen pop-upshop te winnen in Antwerpse Stadsfeestzaal

Eigen pop-upshop te winnen in Antwerpse Stadsfeestzaal

De Antwerpse Stadsfeestzaal lanceert een actie waarbij een eigen pop-upshop in het winkelcentrum te winnen valt. De shop zal vier maanden open blijven en wordt geschonken aan wie met het beste business-idee op de proppen komt.

Nieuwe ondernemers stimuleren

Met de wedstrijd willen de initiatiefnemers nieuwe of jonge ondernemers stimuleren om hun steentje bij te dragen aan het retailaanbod. “We willen de Antwerpenaren mee betrekken in de vraag welke winkels er volgens hen nog ontbreken in het Antwerpse retail-aanbod”, aldus Steven Bervoets van Shopping Stadsfeestzaal.

 

De winnaar wint daarom ook enkel het volledig ingerichte winkelpand, maar zal ook met raad en daad bijgestaan worden door de partners in hun businessplan en de uitwerking ervan.

 

Inschrijven voor de wedstrijd kan tot en met 9 oktober via www.winjeshop.be. Uit alle inzendingen zullen 10 finalisten gekozen worden. Via online publieksstemming worden er vervolgens 3 finalisten uitverkoren die hun businessplan aan een professionele jury mogen presenteren. Op 9 november wordt uiteindelijk de winnaar bekend gemaakt, die tot eind maart de shop mag uitbaten.

Tags: