Jones Lang LaSalle wordt JLL

Jones Lang LaSalle wordt JLL

Vastgoedkantoor Jones Lang Lasalle heeft besloten dat het tijd is voor verandering en heeft daarom gekozen om zijn naam te verkorten tot JLL en een nieuw, moderner logo te ontwerpen.

Eenvoudiger voor digitale kanalen

"Het aanpassen van ons logo maakt deel uit van een logische evolutie van de markten en van de communicatiekanalen. [...] Onze naam verandert. Wat hetzelfde blijft zijn onze fundamentele waarden: de kwaliteit van dienstverlening voor onze klanten, de verscheidenheid van onze competenties, teamwork en de hoogst mogelijke ethische standaarden en hoe we deze inzetten", zegt CEO Benelux Vincent Querton.

 

De keuze voor de nieuwe naam en het logo werd om verschillende redenen gemaakt: om te beginnen is de verkorte vorm van de bedrijfsnaam eenvoudiger te onthouden en eenvoudiger uit te spreken. Dat is een flink voordeel voor een bedrijf dat wereldwijd en dus in verschillende talen actief is. Daarnaast is hij volgens JLL ook beter geschikt voor digitale applicaties en mobiele communicatiekanalen.

 

De komende twee jaar zal het nieuwe logo en de nieuwe naam wereldwijd geïntroduceerd worden. De juridische naam Jones Lang LaSalle Incorporated en die van het dochterbedrijf LaSalle Investment Management blijven wel ongewijzigd.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Nederlandse groep neemt Woluwe Shopping Center over

22/01/2018

Het Nederlandse Eurocommercial Properties krijgt het Woluwe Shopping Center in handen, nadat het bod van het vastgoedbedrijf - 425 miljoen euro - aanvaard werd.

Uplace nog steeds niet opgegeven

19/01/2018

Uplace is nog niet van plan om de handdoek in de ring te werpen en is in samenspraak met de gemeente Machelen op zoek naar oplossingen om het winkelcentrum toch nog een plaats te geven.

Winkelcentra AG Real Estate sluiten jaar positief af

17/01/2018

De zeven winkelcentra van vastgoedgroep AG Real Estate hebben het voorbije jaar iets meer bezoekers over de vloer gehad dan in 2016. Dat was met name te danken aan een sterke prestatie van het Brusselse City2.

Vijf procent meer bezoekers voor Waasland Shopping Center

15/01/2018

Waasland Shopping Center mocht in 2017 5% meer bezoekers verwelkomen, goed voor 6,34 miljoen bezoekers in totaal. Die klanten kwamen ook steeds vaker van ver.

Vastned Retail wil Belgische tak van de beurs halen

15/01/2018

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned Retail wil zijn Belgische tak van de Brusselse beurs halen. Het bezit momenteel al 65,5 procent van de aandelen van Vastned Retail Belgium en wil nu ook de rest overnemen.

Back to top