Quick opent nieuw concept in Shopping Flémalle

Quick opent nieuw concept in Shopping Flémalle

Vandaag opent Quick zijn 88e Belgische restaurant in het vernieuwde winkelcentrum Shopping Flémalle, vlakbij Luik. Het is de eerste vestiging volgens het Qubic-concept, waarbij moderne inrichting en een energiezuinige infrastructuur centraal staan.

Olijfboom en groentinten

De architectuur van het nieuwe concept is modern: grote verticale ramen in de zijgevels van het gebouw zorgen, samen met glaspartijen in de voorgevel, voor veel daglicht. De antracietgrijze panelen in de zijwanden versterken die moderne look.

 

Ook biedt het interieur meer comfort en is het soberder van inslag. In navolging van het zogeheten Oasis-decorconcept voeren groene, witte en houttinten de boventoon, met als blikvanger een heuse olijfboom in het midden van het restaurant.

 

Voor elk type klant wat wils

Quick heeft bovendien een aangepaste hoek gecreeërd voor elk type klant. Zo onderscheidt de fastfoodketen achtereenvolgens ouders met kinderen, voor wie een vernieuwd speelplein is voorzien; bescheiden genieters, die een loungehoek met zetels en kleine tafels krijgen; snelle eters, voor wie hoge tafels met barkrukken vlakbij de toonbank en hoofddeuren zijn opgesteld; en sociale klanten, die kunnen eten met vrienden aan grote tafels.

 

"Met het moderne Oasis-decor, dat een gevoel van vrijheid, ruimte en gezelligheid creëert, biedt het restaurant een antwoord op de verwachtingen van de hedendaagse consumenten", aldus de hamburgerketen. In welke zin het nieuwe concept daarmee ook energiezuinig is, legt de fastfoodketen evenwel niet uit. De nieuwe Quick-vestiging creëert 25 banen en biedt 140 zitplaatsen aan.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Nederlandse groep neemt Woluwe Shopping Center over

22/01/2018

Het Nederlandse Eurocommercial Properties krijgt het Woluwe Shopping Center in handen, nadat het bod van het vastgoedbedrijf - 425 miljoen euro - aanvaard werd.

Uplace nog steeds niet opgegeven

19/01/2018

Uplace is nog niet van plan om de handdoek in de ring te werpen en is in samenspraak met de gemeente Machelen op zoek naar oplossingen om het winkelcentrum toch nog een plaats te geven.

Winkelcentra AG Real Estate sluiten jaar positief af

17/01/2018

De zeven winkelcentra van vastgoedgroep AG Real Estate hebben het voorbije jaar iets meer bezoekers over de vloer gehad dan in 2016. Dat was met name te danken aan een sterke prestatie van het Brusselse City2.

Vijf procent meer bezoekers voor Waasland Shopping Center

15/01/2018

Waasland Shopping Center mocht in 2017 5% meer bezoekers verwelkomen, goed voor 6,34 miljoen bezoekers in totaal. Die klanten kwamen ook steeds vaker van ver.

Vastned Retail wil Belgische tak van de beurs halen

15/01/2018

Het Nederlandse vastgoedbedrijf Vastned Retail wil zijn Belgische tak van de Brusselse beurs halen. Het bezit momenteel al 65,5 procent van de aandelen van Vastned Retail Belgium en wil nu ook de rest overnemen.

Back to top