Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile | RetailDetail

Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Het Waasland Shopping Center heeft met W.Smile een nieuw project gelanceerd dat draait rond klantvriendelijkheid. Daarmee wil het zich onderscheiden van andere winkels en vooral van online shops.

'Feel-good pop-up events'

“Onze vaste klanten typeren Waasland Shopping Center én dus ook het personeel van alle shops als aangenaam én klantvriendelijk. Het is dus dé sterkte van Waasland Shopping Center”, zegt Toon De Meester, manager bij Waasland Shopping Center. “Want krijg je een persoonlijke en échte glimlach als je online gaat shoppen? Of krijg je een face-to-face én klantvriendelijk advies op maat als je winkelt via webshops? Neen. Door het veranderende consumentengedrag is het vandaag de dag belangrijker dan ooit om nóg meer te werken op onze sterktes. En onze glimlach is daar één van.”

 

Iedereen die werkt in het Waasland Shopping Center, ongeveer 1.300 werknemers, neemt deel aan W.Smile. Daarom wordt ook elke maand de ‘smile van de maand’ uitgereikt aan één van de winkels in het winkelcentrum.

 

Daarnaast worden er ook nog ‘feel-good pop-up events’ georganiseerd. Die evenementen worden niet op voorhand aangekondigd en moeten instantgeluk creëren bij de klanten. Dit voorjaar werd onder andere al wereldbloemendag gevierd, waarbij elke klant een bloemetje cadeau kreeg. Op complimentendag werden de klanten dan weer getrakteerd op... jawel, complimentjes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Centrummanager Hasselt pleit voor "omzethuur" tegen leegstand

15/02/2018

“Geef starters een flink verminderde huurprijs en laat ze daar bovenop een deel van hun omzet afstaan.” Met dat opmerkelijke voorstel wil de nieuwe centummanager van Hasselt de leegstand in zijn stad aanpakken.

Vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco kijkt tevreden terug op boekjaar

02/02/2018

Het Frans-Nederlandse vastgoedbedrijf Unibail-Rodamco, dat vooral belegt in winkelcentra, kijkt tevreden terug op het voorbije boekjaar. Het wist immers in alle regio’s te groeien.

Voor het eerst meer dan 1 op 10 winkelpanden leeg

01/02/2018

Het aantal leegstaande winkelpanden in België is in 2017 voor het tiende jaar op rij gestegen. Met 21.027 winkels die leeg staan, stijgt de winkelleegstand in ons land voor het eerst boven de 10%, zo becijferde Locatus.

Hoe winkelstad Tongeren uit het dal klimt

30/01/2018

De oudste stad van België bewijst dat je leegstand wel degelijk succesvol kunt aanpakken. Met een helder winkelbeleid dat inzet op ‘couleur locale’ kan Tongeren wellicht ook andere kleine winkelsteden inspireren.

Carrefour drijft top 100 grootste winkelketens aan

26/01/2018

De grootste winkelketen van België is Carrefour. Tot die misschien verrassende conclusie komt Locatus in zijn jaarlijkse top 100 van winkelformules. Alleen al de Market-supermarkten beslaan het meest oppervlakte, al heeft Aldi een even groot aantal winkels.

Belgische winkelcentra sluiten jaar positief af

23/01/2018

De Belgische winkelcentra die deel uitmaken van de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers hebben 2017 kunnen afsluiten met iets meer bezoekers dan een jaar eerder. De 16 aangesloten winkelcentra kregen samen 89,6 miljoen bezoekers over de vloer. 

Back to top