Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Het Waasland Shopping Center heeft met W.Smile een nieuw project gelanceerd dat draait rond klantvriendelijkheid. Daarmee wil het zich onderscheiden van andere winkels en vooral van online shops.

'Feel-good pop-up events'

“Onze vaste klanten typeren Waasland Shopping Center én dus ook het personeel van alle shops als aangenaam én klantvriendelijk. Het is dus dé sterkte van Waasland Shopping Center”, zegt Toon De Meester, manager bij Waasland Shopping Center. “Want krijg je een persoonlijke en échte glimlach als je online gaat shoppen? Of krijg je een face-to-face én klantvriendelijk advies op maat als je winkelt via webshops? Neen. Door het veranderende consumentengedrag is het vandaag de dag belangrijker dan ooit om nóg meer te werken op onze sterktes. En onze glimlach is daar één van.”

 

Iedereen die werkt in het Waasland Shopping Center, ongeveer 1.300 werknemers, neemt deel aan W.Smile. Daarom wordt ook elke maand de ‘smile van de maand’ uitgereikt aan één van de winkels in het winkelcentrum.

 

Daarnaast worden er ook nog ‘feel-good pop-up events’ georganiseerd. Die evenementen worden niet op voorhand aangekondigd en moeten instantgeluk creëren bij de klanten. Dit voorjaar werd onder andere al wereldbloemendag gevierd, waarbij elke klant een bloemetje cadeau kreeg. Op complimentendag werden de klanten dan weer getrakteerd op... jawel, complimentjes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Unibail-Rodamco neemt sectorgenoot Westfield over

12/12/2017

Unibail-Rodamco neemt concurrent Westfield over voor 14 miljard euro. Het Frans-Nederlandse vastgoedbedrijf krijgt zo 35 nieuwe winkelcentra in handen, waarvan 33 in de Verenigde Staten, en wordt zo het grootste vastgoedbedrijf ter wereld.

Brusselse winkelstraten blijven (ondanks alles) drukbezocht

11/12/2017

Brussel heeft zich goed weten te herpakken na de terreuraanslagen. De grote winkelstraten worden nog altijd druk bezocht: vooral de Nieuwstraat deed het dit jaar goed en haalde zelfs andere ‘hotspots’ in de hoofdstad in. 

Topoverleg leidt tot laatste strohalm voor Uplace

08/12/2017

Na maanden van geheim overleg is er een nieuw plan op tafel gekomen om de bouw van Uplace toch te laten doorgaan. Het nieuwe voorstel is een verwaterde versie van de oorspronkelijke plannen.

Hoe winkelvastgoed inspeelt op wijzigend koopgedrag

07/12/2017

E-commerce verdringt de fysieke winkel niet, maar stimuleert retailers en winkelcentra wel om innoverende concepten uit te rollen. Het is een kwestie van te beantwoorden aan de verwachtingen van millennials en Generatie Z, meent vastgoedadviseur JLL.

Mitiska REIM opent nog twee retailparken in Roemenië

29/11/2017

Mitiska REIM dikt zijn Roemeens portfolio met twee retailparken aan. Daarmee verstevigt het Belgische bedrijf zijn marktleiderspositie in Roemenië, waar het momenteel 21 sites in eigendom heeft.

Gent krijgt met Kouterdreef ‘winkelstraat voor betere merken’

23/11/2017

Momenteel is het nog een werf, maar vanaf maart krijgt Gent er met de ‘Kouterdreef’ een nieuwe winkelstraat bij, waar de ‘betere merken’ thuis zijn. Deze week maakte ontwikkelaar Matexi op de retailvastgoedbeurs Mapic in Cannes enkele ronkende namen bekend.

Back to top