Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile | RetailDetail

Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Waasland Shopping Center lanceert project W.Smile

Het Waasland Shopping Center heeft met W.Smile een nieuw project gelanceerd dat draait rond klantvriendelijkheid. Daarmee wil het zich onderscheiden van andere winkels en vooral van online shops.

'Feel-good pop-up events'

“Onze vaste klanten typeren Waasland Shopping Center én dus ook het personeel van alle shops als aangenaam én klantvriendelijk. Het is dus dé sterkte van Waasland Shopping Center”, zegt Toon De Meester, manager bij Waasland Shopping Center. “Want krijg je een persoonlijke en échte glimlach als je online gaat shoppen? Of krijg je een face-to-face én klantvriendelijk advies op maat als je winkelt via webshops? Neen. Door het veranderende consumentengedrag is het vandaag de dag belangrijker dan ooit om nóg meer te werken op onze sterktes. En onze glimlach is daar één van.”

 

Iedereen die werkt in het Waasland Shopping Center, ongeveer 1.300 werknemers, neemt deel aan W.Smile. Daarom wordt ook elke maand de ‘smile van de maand’ uitgereikt aan één van de winkels in het winkelcentrum.

 

Daarnaast worden er ook nog ‘feel-good pop-up events’ georganiseerd. Die evenementen worden niet op voorhand aangekondigd en moeten instantgeluk creëren bij de klanten. Dit voorjaar werd onder andere al wereldbloemendag gevierd, waarbij elke klant een bloemetje cadeau kreeg. Op complimentendag werden de klanten dan weer getrakteerd op... jawel, complimentjes.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Retail Estates vult Limburgs portfolio aan

08/08/2018

Retail Estates koopt zeven winkelpanden in Belgisch Limburg: voor 9,75 miljoen euro neemt de vastgoedinvesteerder vijf extra locaties in Genk over en twee panden naast het M2Shopping Center in Maasmechelen.

Minder bezoekers voor Belgische winkelcentra

01/08/2018

In het tweede kwartaal van 2018 kenden de Belgische winkelcentra die aangesloten zijn bij de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers (BLSC) een lichte terugval van het aantal bezoekers.

Vastned: "Geen mooie vooruitzichten voor winkelvastgoed"

01/08/2018

Omdat retailers hun marges zien krimpen, trachten ze hun huurcontracten te heronderhandelen. Het expansieritme daalt en de leegstand stijgt, zelfs in topwinkelstraten. Dat is geen goed nieuws voor eigenaars van winkelvastgoed.

Aveve koopt tuincentra Eurotuin van Rudi De Kerpel

25/06/2018

Ondernemer Rudi De Kerpel heeft zijn tuinketen Eurotuin verkocht aan concurrent Aveve (de tuinketen van de boerenbond). Bij gebrek aan opvolging zag De Kerpel zich verplicht te kiezen voor een overname om jobzekerheid te bieden aan het personeel.

"Winkelcentra worden hypergeconnecteerde microsteden"

20/06/2018

Het Londense winkelcentrum Westfield viert zijn tiende verjaardag met een blik op de toekomst: Westfield onthult een futuristische strategie ‘Destination 2028’ met leverdrones, slimme wc’s, moestuinen en bezinningsruimtes.

Westland Shopping krijgt groen licht voor vernieuwing

19/06/2018

Westland Shopping Center in Anderlecht mag van de overlegcommissie de geplande renovatiewerken uitvoeren. Tegen 2020 moet het winkelcentrum een volledige make-over krijgen, met ook een fikse uitbreiding erbij.