Wijnegem Shopping Center wint marketingprijs

Wijnegem Shopping Center wint marketingprijs

Het Wijnegem Shopping Center heeft in Kopenhagen de zilveren marketingaward gewonnen voor de actie 'SOS Valentijn', die klanten hielp in de zoektocht naar een gepast cadeau voor Valentijn. De prijs werd uitgedeeld op het ICSC marketingcongres.

Derde keer prijs

Consumenten konden in Wijnegem Shopping Center tijdelijk via een online tool op zoek naar het perfecte cadeau voor zijn of haar partner. De actie werd ludiek opgevat en vond vooral bij mannen veel geïnteresseerden.


Voor de award kwamen 233 campagnes uit 30 verschillende landen in aanmerking. "Het hele managementteam van Wijnegem Shopping Center is dan ook erg blij met deze internationale erkenning", staat te lezen in een persbericht. Het is de derde keer dat het Wijnegem Shopping Center een internationale marketingaward wint.


Het ICSC, International Counsil of Shopping Centers, is de overkoepelende organisatie van winkelcentra en telt wereldwijd meer dan 63.000 leden in meer dan 100 landen. De ICSC Solal Marketing awards vormen een internationale bekroning voor marketingevents in shopping centers.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gent krijgt met Kouterdreef ‘winkelstraat voor betere merken’

23/11/2017

Momenteel is het nog een werf, maar vanaf maart krijgt Gent er met de ‘Kouterdreef’ een nieuwe winkelstraat ‑ op termijn zelfs een winkelwandelstraat ‑ waar de ‘betere merken’ thuis zijn. Deze week maakte ontwikkelaar Matexi op de retailvastgoedbeurs Mapic in Cannes enkele ronkende namen bekend.

Bouw nieuwe winkelsite in Lier gestart

16/11/2017

Deze week zijn de grondwerken gestart voor een nieuwe winkelsite langs de Antwerpsesteenweg in Lier. Onder meer Decathlon en het gloednieuwe woonwinkelconcept Ygo hebben hun komst al bevestigd.

Toekomstig winkelcentrum Verviers zoekt nieuwe naam

16/11/2017

De groep City Mall, die sinds kort het project Au fil de l’eau in Verviers in handen heeft, is op zoek naar een nieuwe naam voor het winkelcentrum. Die naam strookt immers niet helemaal met de werkelijkheid en is bezoedeld door jaren van getouwtrek rond het centrum.

Mitiska Reim koopt eerste Franse retailpark

06/11/2017

Het Belgische vastgoedbedrijf Mitiska Reim betreedt nu ook de Franse retailmarkt met de aankoop van een retailpark in de omgeving van Caen. Eerder dit jaar nam het bedrijf al retailparken over in Duitsland, Roemenië en Spanje. 

Meer bezoekers voor Belgische winkelcentra

18/10/2017

De winkelcentra die zijn aangesloten bij de Belgian Luxembourg Council of Retail and Shopping Centers (BLSC) hebben het voorbije kwartaal meer bezoekers over de vloer gekregen. Het was de eerste stijging in meer dan twee jaar.

Woluwe Shopping Center kan half miljard opleveren

17/10/2017

Het Nederlandse Eurocommercial Properties heeft 468 miljoen euro over voor de overname van het Woluwe Shopping Center. Dat is een stuk meer dan de 300 miljoen euro waar een tijd geleden sprake van was.

Back to top