Collishop opent 4 pop-ups Terras en Tuin

Collishop opent 4 pop-ups Terras en Tuin

Collishop, de webshop van de Colruyt Group, opent tot en met 29 mei vier pop-ups Terras en Tuin in België. De vier pop-ups zullen te vinden zijn in Kortrijk, Halle, Hasselt en Namen en klanten zullen er voornamelijk tuinsets en tuinmeubelen kunnen vinden.

“Voelen en ervaren”

“Online aankopen zit duidelijk in de lift. Maar bij grotere investeringen, zoals tuinmeubelen, merken we dat onze klanten de producten ook graag zien, voelen en ervaren”, zegt Dirk Berteloot, directeur non-food van Colruyt Group. “Daarom willen we als ‘webshop met een gezicht’ naar onze klanten toe gaan en hen de kans geven een doordachte keuze te maken. Dat kunnen ze al het hele jaar door in onze showroom in Halle, maar dit voorjaar openen we dus ook vier pop-ups Terras en Tuin in het hele land.”

 

De pop-ups in Kortrijk, Halle en Hasselt hebben ondertussen al de deuren geopend. In Namen gaat het initiatief vanaf 31 maart van start. De pop-ups zullen een oppervlakte hebben van 700 tot 1.000 m² en een honderdtal tuinsets en tuinmeubelen aanbieden. Klanten kunnen in de winkel ook advies vragen aan enkele specialisten. Om bezoekers terug naar de webshop te lokken, krijgt elke klant 10 procent van zijn aankoop terugbetaald via een geschenkkaart voor Collishop.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Supermarkten Cru blijven verlies opstapelen

12/10/2017

Cru, de luxe supermarktketen van Colruyt Group, blijft de verliezen opstapelen. De omzet verdubbelde dan wel ten opzichte van een jaar eerder, maar dat kan ook gezegd worden van het operationeel verlies. Dat heeft gevolgen voor de verdere expansie.

Ikea België start met verkoop zonnepanelen

12/10/2017

Woonwarenhuisketen Ikea verkoopt voortaan ook zonnepanelen. Die zouden zo’n 6 tot 10% goedkoper zijn dan bij de gevestigde spelers op de markt. Anders dan de meubels is er van zelf monteren echter geen sprake: daarvoor werkt Ikea samen met het Britse Solarcentury.

èggo viert tiende verjaardag met nieuw concept

11/10/2017

Keukenproducent èggo viert dit jaar zijn tiende verjaardag en daarom zet het bedrijf de komende jaren een flinke stap voorwaarts. Zo komt er een nieuw winkelconcept en een verdere internationale expansie.

Ikea groeit met 4%, maar wil meer via webverkoop

10/10/2017

De omzet van de Zweedse woonketen Ikea is in het voorbije boekjaar met 3,8% gegroeid naar 34,1 miljard euro. In Nederland lag de groei net iets hoger en in België was er zelfs een nog sterkere groei.

Amazon opent pop-upbar in Tokio

06/10/2017

Amazon gaat in Tokio een pop-upbar openen in het Ginza district, om de dranken te promoten die ook te vinden zijn op de webshop. Het is de eerste keer dat Amazon een eigen bar gaat uitbaten.

Ahold Delhaize verkoopt AH Groenplaats aan Spar (Colruyt)

04/10/2017

De laatste winkel die de fusie tussen Ahold en Delhaize in België tegenhield, is nu toch verkocht. De koper is Colruyt Group, dat een Spar zal vestigen aan de Antwerpse Groenplaats. 

Back to top