JYSK lanceert aanbod online in 18 landen | RetailDetail

JYSK lanceert aanbod online in 18 landen

JYSK lanceert aanbod online in 18 landen

Het Deense JYSK heeft besloten om zijn assortiment in heel wat meer landen online beschikbaar te maken. Voorheen was het assortiment enkel in Noord-Europa online te koop, maar voortaan is het te vinden in achttien landen.

Assortiment naar distributiecentrum in Polen

JYSK heeft besloten om de uitbreiding door te voeren, omdat het merkt dat Scandinavisch design steeds populairder wordt in Centraal- en Oost-Europa. Daarom werd onder andere de verdeling van 150 producten verplaatst van het distributiecentrum in Uldum, Denemarken naar dat in Radomsko, Polen. Dat assortiment kan zo geleverd worden in meer landen.

 

De webshop van JYSK is voortaan te vinden in Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Finland, Griekenland, Hongarije, Kroatië, Nederland, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Roemenië, Servië, Slovakije, Slovenië, Tsjechië, het Verenigd Koninkrijk en Zweden. Dat zijn nog niet alle landen waar JYSK te vinden is, want het merk is fysiek aanwezig in 44 landen wereldwijd.

 

Door de uitbreiding van het aantal landen waar JYSK online aanwezig is, zal het ook in meer landen tablets beschikbaar stellen in de winkels, waar klanten door het aanbod kunnen bladeren en indien gewenst producten bestellen die niet op voorraad in de winkels.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Steinhoff in de problemen - en in de uitverkoop?

05/07/2018

Steinhoff, na Ikea het grootste woonwinkelbedrijf ter wereld, heeft dringend geld nodig om een faillissement te vermijden. Een van de concrete pistes is de verkoop van zijn succesvolle keten van kleding en huishoudartikelen Pepco.

H&M breidt Home-collectie uit

03/07/2018

Modegroep H&M breidt het assortiment van H&M Home uit met onder meer meubelen en lampen. In steeds meer winkels komen ook shop-in-shops met het interieurgamma.

Home24 nieuw succesverhaal voor Rocket Internet

18/06/2018

Investeringsgroep Rocket Internet bracht na Zalando, HelloFresh en Delivery Hero afgelopen vrijdag ook de online meubelwinkel Home24 met succes naar de beurs. Met het opgehaalde geld wil de webshop zijn groei versnellen.

Ikea wil alleen nog hernieuwbare materialen

08/06/2018

Ikea stelt zich forse duurzaamheidsdoelstellingen: de woonketen wil klimaatpositief worden tegen 2030 en al eind volgend jaar alle plastic wegwerpproducten bannen.