Karwei opent City Loft op Utrecht Centraal | RetailDetail

Karwei opent City Loft op Utrecht Centraal

Karwei opent City Loft op Utrecht Centraal
Karwei

Karwei opent vandaag een pop-upwinkel op Utrecht Centraal. In de City Loft kunnen klanten drie weken lang de wooncampagne en de nieuwe woonstijlen van dit najaar ontdekken.

Nieuwe wooncampagne

City Loft, geïnspireerd op het luxeleven in de stad, is de eerste van de vier woonstijlen die Karwei in de tijdelijke showroom laat zien. Ook de woonstijlen Artist Home, Cosy Cabin en Green House komen hier aan bod. Bezoekers kunnen in de pop-upwinkel wachten op de trein, werken en wooninspiratie opdoen. De City Loft staat iedere week in het teken van een Europese stad, zoals Londen, Berlijn of Parijs. Reizigers kunnen wekelijks een citytrip winnen door er een foto te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft. 


De woonstijlen op Utrecht Centraal maken deel uit van de nieuwe wooncampagne van Karwei die start vanaf week 39. De artikelen zijn dan vanaf 25 september online en in de bijna 140 bouwmarkten van Karwei verkrijgbaar.

 

Karwei, dat vorig jaar een omzet van 1,7 miljard euro behaalde, staat met moederbedrijf Intergamma in de top-3 van Nederlandse non-foodretailbedrijven en is marktleider in de doe-het-zelfmarkt in de Benelux. De winkelomzet van Intergamma klom vorig jaar met 3%, onder andere dankzij de aantrekkende huizenmarkt en uitbreiding van onlineactiviteiten. Karwei opende in mei in Amsterdam haar derde bouwmarkt nieuwe stijl.

 

 Karwei had eind vorig jaar een pop-uphotel in Amsterdam, ook dat was een tijdelijke locatie om consumenten te inspireren.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Intergamma rondt overname grootste franchisenemer af

18/07/2018

De Intergamma-groep boven Gamma en Karwei heeft de overname afgerond van zijn grootste franchisenemer, Van Neerbos Groep. De overname was in februari al getekend, maar moest nog worden goedgekeurd door de mededingingsautoriteiten. 

Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Intergamma stelt Sebastiaan de Jong aan als CCO

06/07/2018

Sebastiaan de Jong vervoegt eind dit jaar de directie van Intergamma. De 44-jarige zal er vanaf oktober als commercieel directeur mee de verantwoordelijkheid dragen over Gamma Nederland, Gamma België en Karwei.

Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

05/07/2018

De Belgische koekjesfabrikant Jules Destrooper lanceert een reisgamma, ‘Global Travel Retail’, en opent daarvoor ook een tijdelijke winkel op Schiphol Airport. In de zomermaanden kunnen reizigers er speciale verpakkingen kopen.

Steinhoff in de problemen - en in de uitverkoop?

05/07/2018

Steinhoff, na Ikea het grootste woonwinkelbedrijf ter wereld, heeft dringend geld nodig om een faillissement te vermijden. Een van de concrete pistes is de verkoop van zijn succesvolle keten van kleding en huishoudartikelen Pepco.