Kitchen Market installeert keuken binnen 24 uur

Kitchen Market installeert keuken binnen 24 uur

De keten Kitchen Market lanceert met NEC24 met een nieuw concept, waarbij de aangekochte keuken binnen 24 uur door de klant kan worden geïnstalleerd. Het wil zo een alternatief bieden voor de Scandinavische merken.

Videotutorial

Klanten moeten bij de aankoop van hun keuken maar enkele keuzes maken, rond de afwerking van de deuren of de kleur van het werkoppervlak. Met behulp van de experts bij Kitchen Market wordt een keuken samengesteld op basis van een reeks meubels die al in de fabriek gemonteerd worden. Het is daarbij ook mogelijk om meteen een pakket toestellen aan te schaffen die perfect in de keuken passen.

 

De klant wordt vervolgens doorgestuurd naar het magazijn van Kitchen Market in Suarlée, waar de verschillende meubels kunnen worden opgepikt. Indien nodig wordt er ook een busje ter beschikking gesteld. Daarna mag de klant thuis zelf aan de slag met het inbouwen van de keuken, op basis van een meegeleverd plan en een videotutorial. Alles samen zal er zo volgens Kitchen Market minder dan 24 uur zijn tussen de tijd van aankoop en de volledige installatie.

 

“Het gamma NEC24 is een alternatief voor de kitkeukens. De keukens zijn direct beschikbaar en het meubilair wordt op voorhand geïnstalleerd in de fabriek in Duitsland”, zegt marketingmanager Paul David. “We hopen zo te voldoen aan de behoeften van jonge mensen of huishoudens die hun budget onder controle moeten houden of mensen die snel een keuken willen installeren bij bijvoorbeeld een renovatie.”

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Ikea België start met verkoop zonnepanelen

12/10/2017

Woonwarenhuisketen Ikea verkoopt voortaan ook zonnepanelen. Die zouden zo’n 6 tot 10% goedkoper zijn dan bij de gevestigde spelers op de markt. Anders dan de meubels is er van zelf monteren echter geen sprake: daarvoor werkt Ikea samen met het Britse Solarcentury.

èggo viert tiende verjaardag met nieuw concept

11/10/2017

Keukenproducent èggo viert dit jaar zijn tiende verjaardag en daarom zet het bedrijf de komende jaren een flinke stap voorwaarts. Zo komt er een nieuw winkelconcept en een verdere internationale expansie.

Ikea groeit met 4%, maar wil meer via webverkoop

10/10/2017

De omzet van de Zweedse woonketen Ikea is in het voorbije boekjaar met 3,8% gegroeid naar 34,1 miljard euro. In Nederland lag de groei net iets hoger en in België was er zelfs een nog sterkere groei.

Alibaba zet Ikea-achtige keten op

26/09/2017

De Chinese online retailgroep Alibaba heeft in Hangzhou zijn eerste fysieke Ikea-achtige Home Times-woonwarenhuis geopend. Voor het einde van het jaar komen er vier bij, volgend jaar staan er nog vijftien op de planning.

Designlabel Serax heeft nieuwe grootaandeelhouder

07/09/2017

Investeringsmaatschappij Buysse & Partners heeft designplatform Serax gekocht. Dat platform verkoopt onder meer ontwerpen van BV’s als Pascale Naessens (foto) en Sergio Herman. De nieuwe eigenaar wil het assortiment verbreden en ziet ook kansen in het buitenland.

Van Marcke opent nieuwe vestiging in Roeselare

05/09/2017

Van Marcke, marktleider in distributie van sanitair, verwarming en duurzame oplossingen voor warmte en water, heeft in Roeselare een nieuwe vestiging geopend. Dat was hoognodig, want de vorige winkel in de stad was al meer dan vijftig jaar oud.

Back to top