Made.com toont collectie in huiskamers op Schiphol | RetailDetail

Made.com toont collectie in huiskamers op Schiphol

Made.com toont collectie in huiskamers op Schiphol

Online meubelwinkel Made.com stelt een deel van zijn collectie tentoon op de luchthaven van Schiphol. Het heeft daar enkele huiskamers gecreëerd met producten die op de website verkocht worden.

Onmiddellijk bestellen via zuil

Volgens Made.com is Schiphol, met 58 miljoen passagiers de vijfde grootste luchthaven van Europa, de perfecte partner om dit concept op poten te zetten. Het heeft daarom in pier H twee opstellingen geplaatst en in pier M eentje. De huiskamers zullen tot en met 31 juli open blijven, schrijft Twinkle. De wachtruimtes worden ingericht met boekenkasten, hanglampen, banken en fauteuils. Daarnaast zal er ook een zuil beschikbaar zijn, waar passagiers meteen producten van Made.com online kunnen bestellen.

 

Made.com heeft in Amsterdam al een vaste showroom bij BounceSpace. Daarnaast opende het er eerder ook al eens een pop-upwinkel aan Het Singel.

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact op met de redactie​


Gerelateerde items

Casa opent nieuwe winkel in Olen

13/08/2018

Interieurketen Casa heeft een nieuwe winkel geopend in Olen Shopping Park. De winkel, die bewust in de buurt van het Belgisch hoofdkantoor ligt, krijgt ook een nieuw winkelconcept.

Eggo flirt met 50 winkels in België, start in Nederland

03/08/2018

Keukenwinkelketen èggo blijft groeien: na Luxemburg en Spanje luidt de eerste Nederlandse pilootwinkel in Breda het begin van een nieuw expansiehoofdstuk in. In België zijn er ondertussen bijna vijftig winkels.

Teleurstellende cijfers voor Beter Bed

30/07/2018

Beddenretailer Beter Bed Holding heeft er geen prettige eerste jaarhelft op zitten: zowel de omzet als de winst staan onder druk als gevolg van aanhoudende problemen op de Duitse markt. In Nederland en België steeg de omzet wel.

Blokker ziet Belgische omzet fors dalen en directie afslanken

17/07/2018

De problemen voor Blokker blijven aanhouden: het bestuur wordt verder ingekrompen (van acht naar vijf), net zoals de omzet in de Belgische winkels (-21%). 

Chinese webreus zet aanval op Italië in

11/07/2018

De Chinese webreus JD.com wil gaan uitbreiden naar Italië. Het zou voor de grote rivaal van Alibaba het tweede Europese kantoor op korte tijd betekenen.

Koekjesmerk Jules Destrooper duikt op in Schiphol

05/07/2018

De Belgische koekjesfabrikant Jules Destrooper lanceert een reisgamma, ‘Global Travel Retail’, en opent daarvoor ook een tijdelijke winkel op Schiphol Airport. In de zomermaanden kunnen reizigers er speciale verpakkingen kopen.